Ik wil werken via My Proximus. Ik probeer daarom mijn packs te koppelen aan mijn account. Tot nu toe heb ik steeds mijn facturen betaald via sms of via mail. Dit zijn geen echte facturen maar aanwijzigen om een betaling door te voeren. Daar staat geen klantennummer of activeringscode op. Om packs te koppelen moet ik het klantennummer, de factuurdatum en activeringscode ingeven. Dit laatste lukt mij niet want ik heb geen factuur ter beschikking. Ik heb ook geen welkomstbrief meer want ik ben al lang klant. Ik zit dus vast en kan mijn eigen verbruik niet beheren... Op de klantendienst word ik ook niet bepaald geholpen...
Bladzijde 1 / 1
Dag AndyD,
Is dit reeds gelukt? Ik zie namelijk wel een bestaand MyProximus account op jouw e-mailadres.
Groetjes,
Antonella
Is dit reeds gelukt? Ik zie namelijk wel een bestaand MyProximus account op jouw e-mailadres.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.