Vraag

MyProximus packs koppelen

  • 31 January 2017
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Ik wil werken via My Proximus. Ik probeer daarom mijn packs te koppelen aan mijn account. Tot nu toe heb ik steeds mijn facturen betaald via sms of via mail. Dit zijn geen echte facturen maar aanwijzigen om een betaling door te voeren. Daar staat geen klantennummer of activeringscode op. Om packs te koppelen moet ik het klantennummer, de factuurdatum en activeringscode ingeven. Dit laatste lukt mij niet want ik heb geen factuur ter beschikking. Ik heb ook geen welkomstbrief meer want ik ben al lang klant. Ik zit dus vast en kan mijn eigen verbruik niet beheren... Op de klantendienst word ik ook niet bepaald geholpen...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag AndyD,

Is dit reeds gelukt? Ik zie namelijk wel een bestaand MyProximus account op jouw e-mailadres.

Groetjes,

Antonella

Reageer