Al meer dan een week kan ik mijn verbruik op mijn windowsphone 8.1 niet meer raadplegen ( dat is ook al de zoveelste keer ... ) Reden : We krijgen geen toegang tot de MyProximus services. Controleer of u een internetverbinding hebt ... enz...
Oplossing aub ?
Bedankt voor de moeite.
Bladzijde 1 / 1
Hey comima,
Al geprobeert om de app te herinstalleren? Via Windows Phone 8.1 kan je ook handig je data opvolgen via: Settings -> Network & Wireless ->Data Usage.
Groetjes,
Lorentz.
Al geprobeert om de app te herinstalleren? Via Windows Phone 8.1 kan je ook handig je data opvolgen via: Settings -> Network & Wireless ->Data Usage.
Groetjes,
Lorentz.
Hallo LorentzV !
Bedankt voor je reactie !
Ik heb de app er al afgezwierd en geherinstalleerd, met netwerk en niet met wifi en met 3G... niets...
Ik heb een Nokia lumia 830 - wp 8.1 en via Instellingen, netwerk enz... ken ik het nog niet...
Groetekes,
comima.
Bedankt voor je reactie !
Ik heb de app er al afgezwierd en geherinstalleerd, met netwerk en niet met wifi en met 3G... niets...
Ik heb een Nokia lumia 830 - wp 8.1 en via Instellingen, netwerk enz... ken ik het nog niet...
Groetekes,
comima.
Dag Comima,
Kan je mij alvast even je login gegevens bezorgen, mag steeds via een privébericht, kan deze starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Kan je mij alvast even je login gegevens bezorgen, mag steeds via een privébericht, kan deze starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Hallo Nicky !
Uuuuren ben ik bezig geweest om mij in te loggen bij het forum...niets ! Ik kreeg altijd : de pagina is niet beschikbaar !!!
Zojuist kreeg ik een mail van het forum : Omwille van technische redenen is het mogelijk dat we je gebruikersnaam gewijzigd hebben. Je gebruikersnaam is nu .....
Handig is anders zou ik zeggen !!!
Bedankt voor je reactie Nicky en het stoort mij helemaal niet mijn gegevens door te geven... was het niet dat door de ene of andere reden MyProximus terug op mijn Nokia staat...
Nogmaals bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Uuuuren ben ik bezig geweest om mij in te loggen bij het forum...niets ! Ik kreeg altijd : de pagina is niet beschikbaar !!!
Zojuist kreeg ik een mail van het forum : Omwille van technische redenen is het mogelijk dat we je gebruikersnaam gewijzigd hebben. Je gebruikersnaam is nu .....
Handig is anders zou ik zeggen !!!
Bedankt voor je reactie Nicky en het stoort mij helemaal niet mijn gegevens door te geven... was het niet dat door de ene of andere reden MyProximus terug op mijn Nokia staat...
Nogmaals bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.