ik kan sinds zondag in de my proximus app mijn verbruik niet meer ontvangen de rest wel.
ik heb de app al op nieuw geïnstalleerd, geprobeerd via wifi 4 g netwerk zonder resultaat. heb wel al verbruik op de gsm via my proximus via pc.
gisteren een zeer zwak ontvangst op gsm
Bladzijde 1 / 1
Je moet in het begin van de maand wél eerst terug inloggen via 3of4G, om je te identificeren.
ik heb de my proximus app 2 jaar geleden geïnstalleerd dit probleem is de eerste keer en zoals ik in mij vraag zeg heb ik via 4G netwerk geprobeerd.
Hallo tony1700!
Hebt u reeds de nieuwste versie van de MyProximus app?
Indien u niet zeker bent, kan u de huidige app verwijderen en de nieuwste installeren vanuit de appstore.
Met vriendelijke groeten,
Wouter
Hebt u reeds de nieuwste versie van de MyProximus app?
Indien u niet zeker bent, kan u de huidige app verwijderen en de nieuwste installeren vanuit de appstore.
Met vriendelijke groeten,
Wouter
Tony,
is het probleem opgelost?
Kristof
is het probleem opgelost?
Kristof
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.