Beantwoord

MyProximus: Norton producten niet zichtbaar, geen code te zien

  • 26 July 2017
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Dag
mijn pa kan op myproximus zijn Norton producten niet zien.
Er staat enkel wat rommeltekst op het scherm.
Is er een probleem met dit deel van MyProximus?
Dank

Probleem op de vaste computer, Werkt wel op smartphone ! ok dank voor de hulp

Oei, Myproximus laadt al helemaal niet meer op de vaste computer > is myproximus defect of ligt het toch aan de PC?
icon

Beste antwoord door frank 26 July 2017, 21:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Volgende gedaan om probleem op te lossen met vaste PC (Myproximus en norton)
- norton op vaste PC verwijderd.
- gekeken op laptop: ook geen goede myproximus verbinding maar andere websites perfect
laptop via tethering en smartphone verbonden > myproximus ok
aangezien tethering ok, en via bbox niet : BB3 uitgeschakeld en opnieuw opgestart
MyProximus opnieuw perfect via BBox op laptop
Link voor norton download opgehaald via laptop en gemaild naar vaste PC
Norton gedownload op de vaste PC
Installatie > OK
Myproximus OK

Wat ik niet begrijp, is wat het verband zou kunnen zijn tussen heropstart BBox en oplossing probleem met MyProximus ...
Raar eigenlijk want probleem was zowel op vaste PC als laptop wanneer verbonden met de bbox.
Reputatie 7
Badge +3
Dag frank,

Stuur je via een privébericht de klantgegevens van je papa door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb alles in orde gekregen. Dus verdere hulp is niet meer nodig

Reageer