Als ik via de MyProximus APP naar Mijn profiel wil wordt een login en paswoord gevraagd. Als ik deze invul krijg ik de boodschap: We krijgen geen toegang tot de MyProximus service.
Idem als ik mijn premium club punten wil raadplegen.
Heeft dit te maken met het feit dat ik een business account heb?
Stel die vraag best eens in een privé bericht zodat ze eens je profiel kunnen nakijken,
privé bericht aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
NB: soms kan het helpen door de historie en cookies van je browser te wissen of met een andere browser te proberen
privé bericht aan 'Onze medewerkers' ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
NB: soms kan het helpen door de historie en cookies van je browser te wissen of met een andere browser te proberen
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.