Beantwoord

MyProximus lijdensweg

  • 13 September 2016
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Ik ben Proximus klant sinds 17 jaar en sinds de nieuwe MyProximus site live ging heb ik problemen. Aanmelden lukt nog wel maar om één of andere reden moet ik producten toevoegen (ik BEN klant en ik KRIJG facturen) en daar loopt het mis. Mijn klantennummer wordt niet herkend. Klantgegevensopvragen geeft een foutcode.

Ik ben er 1x in geslaagd om via en mobiel nummer een een SMS 1 van mijn nummers te registreren, maar een tweede nummer toevoegen ging niet...want klantnummer niet bekend bij Proximus. Data roaming opties voor dat ene nummer waren onvindbaar, samen met heel wat opties die vroeger zichtbaar waren op de oude site. Via de app een optie aanpassen lukt niet via WiFi. De business (!) helpdesk heb ik na verschillende pogingen van 10-20 minuten muziek opgegeven.

Ik had drie nummers bij Proximus, maar ik ben van pure frustratie gaan testen bij Telenet. Gelukkig voor jullie is hun mobiel data netwerk erbarmelijk, maar los die miserie met jullie website nu toch eens op aub!
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 13 September 2016, 12:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Sven,
Kan je mij een prive bericht sturen met je klantnummer?
Ik bekijk het dan voor jou.
Kristof
Reputatie 7
Badge +3
Beste Sven_DP,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Joel, ik was ondertussen al verder geholpen door Kristof. De lijdensweg lijkt ten einde, spijtig dat ik het forum niet eerder kende, want telefoon en Twitter gingen niet echt vlot. Maar goed, alles ok nu.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Sven_DP,

Fijn om te horen dat eindelijk alles in orde is gekomen.

Verder nog een zonnige namiddag toegewenst zonder stress :)

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer