Hallo
Ik heb al enkele maanden last ervan dat MyProximus niet laadt. Ofwel blijf ik hangen op deze pagina:
ofwel krijg ik simpelweg een error 403. Is er iemand die mij hiermee verder zou kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Dag Fab123,
Heb je al eens je cookies en browsergeschiedening verwijderd? Of heb je al eens via een andere browser geprobeerd?
Groetjes,
Antonella
Heb je al eens je cookies en browsergeschiedening verwijderd? Of heb je al eens via een andere browser geprobeerd?
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Hallo Fabio!
Welke browser gebruikt u momenteel?
Mvg,
Wouter
Welke browser gebruikt u momenteel?
Mvg,
Wouter
Ik gebruik Chrome. Firefox ook geprobeerd maar dat was hetzelfde probleem.
Kan u Internet explorer eens proberen voor mij?
Bij sommige klanten lost dit het probleem op.
Mvg,
Wouter
Bij sommige klanten lost dit het probleem op.
Mvg,
Wouter
Internet explorer werkt, maar dan heb ik maar 3 kopjes (overzicht, account en support). Nergens dus de optie om bijvoorbeeld mijn datavolume uit te breiden. Als ik dit dan via opties probeer te doen kom ik op dit probleem uit
Hallo Fabio!
Kan u via een privébericht de login doorgeven waar u zich mee inlogt (niet uw wachtwoord).
Dan kan ik het nodige nakijken voor u.
Mvg,
Wouter
Kan u via een privébericht de login doorgeven waar u zich mee inlogt (niet uw wachtwoord).
Dan kan ik het nodige nakijken voor u.
Mvg,
Wouter
Hallo Fabio!
Wij vinden helaas geen fouten terug op uw MyProximus profiel.
Ik raad u aan om even contact op te nemen met ons expert team van MyProximus op het nummer 0800 22 800.
Mvg,
Wouter
Wij vinden helaas geen fouten terug op uw MyProximus profiel.
Ik raad u aan om even contact op te nemen met ons expert team van MyProximus op het nummer 0800 22 800.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.