Beantwoord

MyProximus gegevens veranderen

  • 18 May 2017
  • 4 reacties
  • 909 Bekeken

Menu My proximus:
Kies vor email, zoomit of post.
Ik kies voor email en vul mijn emailadres in
Keuze ingevuld, controleer de selectie
Mobiel( niet in pack )
Kadertje Gsmnr+nog 1 ander
Momenteel via email:
via sms:
Verkeerd emailadres en gsmnr. van mijn dochter.
Hoe kan ik die gegevens veranderen?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 18 May 2017, 16:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Nurse,

Stuur je me een privébericht met je klantgegevens en hetgeen ik voor je mag aanpassen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
MyProximus gegevens kunnen nog steeds niet aangepast worden en telkens verschijnt de foutmelding:

"Wegens een technische fout zijn de adressen niet beschikbaar."

Klanten wordt aangeraden eerst de 'Veelgestelde vragen" te lezen, de Klantendienst te bellen of in een vicieus cirkeltje geleid. De enige uitweg is op dit forum de vraag 'open en bloot' te stellen of het ongenoegen te uiten.

Het zou efficienter werken indien uw diensten de technische problemen die aan de basis liggen (i.e. root cause) meteen oplost en de klanten hiervan op de hoogte stelt.

Een eenvoudige aanpassing van een email adres in een gebruikersprofiel is geen 'rocket science' in de hedendaagse e-service portal technologie. Proximus dat zich als ICT Provider profileert lijkt deze technologie nog niet goed te beheersen.

Het is frustrerend voor de eindgebruikers te moeten vaststellen dat ondertussen alternatieve communicatiemiddelen (zoals email) worden afgesloten.

Niet goed bezig 😡
Reputatie 4
Badge +1
Dat is niet alles op andere plaatsen verander ik van man in vrouw en kan ik niet mijn gegevens in geven die ik bij proximus heb. Dit wil men ook niet toe geven dus ga ik maar als vrouw door het leven, in Schotland is dat naar het schijnt de mode om met een rok te lopen.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is niet alles op andere plaatsen verander ik van man in vrouw en kan ik niet mijn gegevens in geven die ik bij proximus heb. Dit wil men ook niet toe geven dus ga ik maar als vrouw door het leven, in Schotland is dat naar het schijnt de mode om met een rok te lopen.

Proximus wil precies transgenders als klanten. 😁

Reageer