Ik ben op zaterdag 21/01/2017 overgestapt van een bestaand pack (Vaste lijn+Proximus TV+Internet Max+2 GSM abonnementen smart 15) naar Tuttimus. Een en ander werd op 23 januari geactiveerd. Op de TV zijn de nieuwe zenders beschikbaar en ik kreeg ook een SMS dat de nieuwe diensten geactiveerd werden. Op MyProximus website zijn de gegevens echter nog niet volledig aangepast. Ook op de MyProximus applicatie op de smartphone staat nog steeds het Smart 15 abonnement. Worden deze gegevens automatisch aangepast of moet ik hiervoor zelf actie ondernemen?
Bladzijde 1 / 1
Kan een paar dagen duren vooraleer alles geactiveerd is, zie: myproximus, je kan altijd de helpdesk contacteren op het nummer: 0800 22 200.
mvg
mvg
Beste,
Als je producten na installatie verwerkt worden in de administratie, zal alles ook zichtbaar zijn in je MyProximus.
je mag ons via een privébericht je klanteninfo doorgeven, dan kunnen we dit al nakijken.
Groeten
tina
Als je producten na installatie verwerkt worden in de administratie, zal alles ook zichtbaar zijn in je MyProximus.
je mag ons via een privébericht je klanteninfo doorgeven, dan kunnen we dit al nakijken.
Groeten
tina
heb het zelfde probleem op my proximus daar staat zelfs dat ik geen klant ben
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.