klant sinds 21/02/2017, nog steeds geen toegang tot myproximus.
Reeds 6 telefoons gedaan naar klantendienst, mijn order blijft blijkbaar steeds hangen.
Heel vervelend dat ik geen zicht heb op mijn verbruik, facturen e.d
graag hulp!
Bladzijde 1 / 1
Dag Cindy,
Welke foutmelding ontvang je dan? Heb je al geprobeerd het account- te verwijderen en opnieuw aan te maken? Wij kunnen helaas geen zicht krijgen op je MyProximus profiel aangezien hier enkel een telefonische helpdesk is via het nummer 0800 22 800, te bereiken tot 22u.
Groetjes,
Lorentz.
Welke foutmelding ontvang je dan? Heb je al geprobeerd het account- te verwijderen en opnieuw aan te maken? Wij kunnen helaas geen zicht krijgen op je MyProximus profiel aangezien hier enkel een telefonische helpdesk is via het nummer 0800 22 800, te bereiken tot 22u.
Groetjes,
Lorentz.
Oeps......er was een technisch probleem krijg ik te zien als ik mijn verbruik wil raadplegen..
reeds 6 keer de klantendienst aan de lijn gehad met de melding dat mijn producten niet gekoppeld zijn aan mijn proximus account.
hoe kan ik mijn account verwijderen? heb ik dan geen nieuwe activatiecode nodig?
reeds 6 keer de klantendienst aan de lijn gehad met de melding dat mijn producten niet gekoppeld zijn aan mijn proximus account.
hoe kan ik mijn account verwijderen? heb ik dan geen nieuwe activatiecode nodig?
Hier het zelfde probleem, sinds begin maart!!!
Er komt na 1,5 maand schot in de zaak!!!
Mijn producten zijn eindelijk zichtbaar, behalve mijn verbruik.
Mijn producten zijn eindelijk zichtbaar, behalve mijn verbruik.
Hier nog altijd niets te zien, triestig
De app op gsm werkt ook nog niet, enkel
op pc kan ik mijn producten zien....
Ik heb er al bijna spijt van dat ik ben overgestapt naar proximus ?
op pc kan ik mijn producten zien....
Ik heb er al bijna spijt van dat ik ben overgestapt naar proximus ?
Was ook aan het twijfelen om weer naar telenet of Orange te gaan, ik wacht nog effe af en als dan niets verandert is ben ik hier weg, tis toch schandalig. Facturen kunnen ze sturen maar het probleem oplossen niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.