Skip to main content
Sedert enkele dagen kan ik wel inloggen bij proximus maar als ik probeer op my proximus te komen om mijn premium club te gebruiken krijg ik een pagina te zien die volledig overhoop ligt en de melding dat ik geen toegang heb tot deze service!



alle andere onderdelen van de site werken wel goed



iemand enig idee wat er misgaat en hoe dit op te lossen is



al enkele malen op 0800 proberen te bellen maar na 20 min nog steeds niemand aan de lijn en dit voor een zogenaamde uitstekend telefoon dienst, foei proximus
Als je uw accountgegevens niet hebt gewijzigd lijkt het mij een goed idee om toch de klantendienst te contacteren.

Heb een test gedaan en alles lijkt normaal, kan perfect inloggen.



Andere optie: wachtwoord eens wijzigen.



mvg.
heb mijn paswoord gewijzigd maar resultaat is hetzelfde ' U hebt geen toegang tot deze toepassing'



heb geen andere gegevens gewijzigd
U hebt geen toegang tot deze toepassing



Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.



Terug naar Mijn overzicht



is wat ik te zien krijg
Raar! Zou toch de tech. dienst eens bellen.



Heb je uw decoder al gereset, Stekker 20 sec. uit en terug laten opstarten.

of...eens ander browser gebruiken.
niets help

zal morgen nog eens het befaamde 0800 nr bellen



bedankt voor het meedenken
rare vogels op het nr 080022800

zijn net 26 minuten bezig jaja je leest het goed 26 minuten

ze zetten me weer in wacht en plots is de verbinding verbroken

maar mijn probleem is daarmee niet opgelost



bedankt proximus, wat een triestige service is me dat
Beste ,na een nieuwe tuttimus aansluiting op 14 december door technicus van Proximus in ons nieuw appartement probeer ik al een week my Proximus en al die andere aps zoals prox tv ,sportapp 11 .steeds krijg ik foutmeldingen of dat ik geen toegang heb tot bepaalde apps. Vandaag in proxywinkel probleem gaan uitleggen en daarna nog 3 keer gebeld met technici van prox maar t lijkt allemaal niks uit te halen.Na 25 jaar telenet ben ik nu serieus aan t twijfelen of ik hier wel goed heb aangedaan om naar Proximus over te stappen. Grts Rudy maes
ik heb het probleem (klacht) neergelegd bij de ombudsman van telecommunicatie enkele dagen geleden dat zoiets niet kan.Heb intussen brief ontvangen van de ombudsman dat mijn klacht ontvankelijk is en dat proximus 10 dagen heeft om een voorstel te doen.

Curieus wat dit zal opleveren.

Ondertussen geraak ik weer aan myproximus na uren getelefoneer met de proximus diensten en 2 x het gesprek afgebroken te hebben meegemaakt op 0800. Zoiets kan echt niet.

@ Rudy, denk dat jezelf het antwoord gaf op je vraag 😃
Dag Rudy,



Bezorg je in een privébericht klantgegevens voor nazicht?



Groetjes,



HeidiE
Dag michel 9236,



Naar aanleiding van je klacht via de ombudsdienst, zal ik hiervoor geen dossier opmaken. Je wordt via de ombudsdienst op de hoogte gehouden.



Groetjes,



Antonella

Reageer