Beantwoord

Myproximus ... geen gegevens

  • 13 March 2017
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Sinds dat wij overgestapt zijn van een factuur met BTW nummer naar een tuttimus pack en factuur ZONDER BTW nummer flipt 'myproximus' in mijn ogen.
Als ik inlog kom ik nog steeds op de 'zakelijke' myproximus site terecht.
ik krijg steeds een pop-up (al heel lang): bedankt voor het bestellen van je nieuwe producten, deze zullen binnenkort te zien zijn.
Klik ik op 'mijn verbruik', dan krijg ik een pop-up... er isiets fout gelopen, probeer het openieuw...
klik op 'mijn producten' zie ik niets.
Tot mijn grote verbazing in de 'Myproximus' app op mijn gsm wel juist en niet meer 'zakelijk'.
Hoelang zal dit nog aanhouden? want ik wil een correcte info als ik via de PC inlog?!
icon

Beste antwoord door AntonellaD 13 March 2017, 11:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan_0141,

Je login met je gmail-adres staat nog gekoppeld aan het klantennummer met BTW nummer.

Op je klantennummer zonder BTW nummer bestaat er nog geen MyProximus account.

Je moet via "Mijn account > Mijn klantenprofiel > Beheersrechten opzeggen" je account ontkoppelen van het oude klantennummer om deze aan het nieuwe klantennummer te kunnen koppelen.

Groetjes,

Antonella

Reageer