Skip to main content
Sinds ik ben overgeschakeld naar tuttimus en met een gsm ben overgekomen van een andere provider kan ik niet meer op my proximus krijg als melding dat mijn e-mail geen toegang meer geeft tot mijn gsm nummer. Heb brief ontvangen op 16/12/2016 om mij opnieuw te registreren met klantnummer , datum in te leiden veld en my proximus activatiecode ; doch krijg steeds als antwoord dat het e-mail adres reeds in gebruik is ;ik kan bijgevolg niets doen. Heb contact genomen met het alomgekende nummer 0800 en kreeg als antwoord dat zij mijn 2 accounts gingen verwijderen en dat er 24 u moest gewacht worden en ik dan moest registreren en inloggen met mijn klantnummer ...

Doch nog altijd niets (Bull shit) weet iemand raad?
Dag Debob,



Uw aanvraag is nog niet volledig administratief afgewerkt. Hierdoor kan je momenteel uw gsm nog niet zien.



Dit zal spoedig in orde komen en wanneer je inlogt met uw account van de vaste producten gaat dit automatisch zichtbaar zijn.



Alvast de excuses voor het wachten.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer