Beantwoord

MyProximus app verbinden

  • 21 March 2017
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Beste,

Sinds een aantal weken ben ik naast professioneel ook privé klant bij jullie.
Mijn professioneel GSM abonnement wordt beheerd door mijn werkgever en voor mijn privé TV + Internet aansluiting betaal ik zelf.
Ik heb momenteel de grootste moeilijkheid om mijn privé diensten te bekijken in de MyProximus app, vermits mij altijd gevraagd wordt om via 3G/4G mijn gegevens in te laden.
Bijgevolg krijg ik altijd enkel mijn werkabonnement in de MyProximus app te zien.
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt.

Bram
icon

Beste antwoord door NickyL 21 March 2017, 20:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Bram,

Heb je de vast producten reeds gekoppeld aan je account? Dit via het tabblad mijn account, mijn klantengegevens?

Zoals ik het hier lees heb je deze nog niet gekoppeld enkel de mobile van je werk. Je vindt steeds de activatie code van je vaste producten op de factuur. Zo kan het dus erg snel gekoppeld worden!

Bij verdere vragen hoor ik het graag.

Mvg, Nicky
Hallo Nicky,

De koppeling is wel degelijk gemaakt en Proximus TV is al actief:



Wanneer ik echter de MyProximus app open dan krijg ik enkel de gegevens van mijn professioneel abonnement te zien.
Heb ook al een aantal keer geprobeerd om de app te herinstalleren, maar ik krijg telkens hetzelfde scherm te zien:



Als ik vervolgens 4G aanzet worden enkel mijn professionele gegevens geladen.

Grtn,

Bram
Reputatie 5
Badge +3
Dag Bram,

Dan denk ik inderdaad dat er ook meer aan de hand is. Ik maakte alvast een dossier voor je op naar de betrokken dienst! Namelijk dossier 41967091. Zodra dit opgelost wordt krijg hiervan een e-mail.

Excuses voor het tijdelijk ongemak.

Mvg, Nicky
Bedankt NickyL en hopelijk tot snel.

Grtn,

Bram

Reageer