Skip to main content
Beste,



Ik heb extra gsm nummer laten opnemen op mijn account.

mijn Eigen account is een Tuttimus met mobilus S gsm abonnement

Het andere nummer valt buiten de Tuttimus en is gewoon een

Smart+15 abonnement.



het smart +15 abonnement data is niet beschikbaar in MyProximus .

(Gesm met sim kaart van betreffende nummer)



iemand een idee ?



bedankt alvast
Beste Falco74,



bedoel je dat het nummer met smart+15 abo niet te vinden is op MyProximus waar je al je producten kan zien ? In theorie staan alle nummers die onder hetzelfde klantennummer staan, zichtbaar ? Dit nummer zit niet in het Familus pack maar zou je toch moeten kunnen zien ?



mvg,



Tina
Dag Tina ,



Bedankt voor u antwoord .

idd het mart+15 abo is niet te vinden in My proximus app op gsm

(verbruik ook niet op website app , wel dat het nummer bij in het pakket zit)

Ik dacht , niet zichtbaar omdat ik met mijn (ander) nummer in my proximus zit , dus app op smart+15 gsm verwijderd terug geinstaleerd .

maar helaas .... komt een melding van kan geen data weergeven .



met vriendelijke groeten
Dag Falco74, kan je ons alvast de betrokken login bezorgen, via een privébericht, kan je startern via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer