Beste,
Ik heb extra gsm nummer laten opnemen op mijn account.
mijn Eigen account is een Tuttimus met mobilus S gsm abonnement
Het andere nummer valt buiten de Tuttimus en is gewoon een
Smart+15 abonnement.
het smart +15 abonnement data is niet beschikbaar in MyProximus .
(Gesm met sim kaart van betreffende nummer)
iemand een idee ?
bedankt alvast
Bladzijde 1 / 1
Beste Falco74,
bedoel je dat het nummer met smart+15 abo niet te vinden is op MyProximus waar je al je producten kan zien ? In theorie staan alle nummers die onder hetzelfde klantennummer staan, zichtbaar ? Dit nummer zit niet in het Familus pack maar zou je toch moeten kunnen zien ?
mvg,
Tina
bedoel je dat het nummer met smart+15 abo niet te vinden is op MyProximus waar je al je producten kan zien ? In theorie staan alle nummers die onder hetzelfde klantennummer staan, zichtbaar ? Dit nummer zit niet in het Familus pack maar zou je toch moeten kunnen zien ?
mvg,
Tina
Dag Tina ,
Bedankt voor u antwoord .
idd het mart+15 abo is niet te vinden in My proximus app op gsm
(verbruik ook niet op website app , wel dat het nummer bij in het pakket zit)
Ik dacht , niet zichtbaar omdat ik met mijn (ander) nummer in my proximus zit , dus app op smart+15 gsm verwijderd terug geinstaleerd .
maar helaas .... komt een melding van kan geen data weergeven .
met vriendelijke groeten
Bedankt voor u antwoord .
idd het mart+15 abo is niet te vinden in My proximus app op gsm
(verbruik ook niet op website app , wel dat het nummer bij in het pakket zit)
Ik dacht , niet zichtbaar omdat ik met mijn (ander) nummer in my proximus zit , dus app op smart+15 gsm verwijderd terug geinstaleerd .
maar helaas .... komt een melding van kan geen data weergeven .
met vriendelijke groeten
Dag Falco74, kan je ons alvast de betrokken login bezorgen, via een privébericht, kan je startern via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.