Ik heb een eenvoudige vraag: ik wil in MyProximus de 2 nummers beheren die door mijn vennootschap betaald worden.
Na 19 mails die ik gestuurd heb sinds midden augustus en 3 telefoontjes is dit nog steeds niet in orde.
Kan iemand mij helpen?
Ik wil ook klacht indienen aangezien mijn laatste mails gewoon genegeerd worden. Waar kan ik daar voor terecht?
Bladzijde 1 / 1
Juist nog een of ander automatisch mailtje gekregen. Werkt natuurlijk nog niet. Lachen!
Kan je uw login delen in een privebericht?
Liever niet, ik gebruik dit paswoord nog op andere sites.
Ik kan nog wel meegeven dat er op de Customer Account page volgende tekst staat:
Rol: Mobiele gebruiker
U kunt enkel het verbruik van uw eigen gsm opvolgen en gratis opties (de)activeren.
De link "Beheerder worden" werkt niet. De url die er achter zit is https://login-uat.belgacom.be/MBPWeb/mbp/stepUpToAU?lang=nl&url=https%3A%2F%2Fadmit-itt.belgacom.be%2Fmyproximus%2Fnl%2FPersonal%2Fservices%2FMy-Account.html%23!%2Fcustomer-account
Verder vind ik nergens het klantennummer wat ik nodig zou hebben om andere mobiele nummers te koppelen.
Waarom wordt dat gevraagd? Dat zit toch in jullie systeem??
Ter info: ik heb nog altijd geen faktuur gekregen sinds de administratieve verhuis van de 2 nummers van bedrijf 1 naar bedrijf 2. Dus ik kan dat klantennummer ook niet op papier terugvinden.
Ik kan nog wel meegeven dat er op de Customer Account page volgende tekst staat:
Rol: Mobiele gebruiker
U kunt enkel het verbruik van uw eigen gsm opvolgen en gratis opties (de)activeren.
De link "Beheerder worden" werkt niet. De url die er achter zit is https://login-uat.belgacom.be/MBPWeb/mbp/stepUpToAU?lang=nl&url=https%3A%2F%2Fadmit-itt.belgacom.be%2Fmyproximus%2Fnl%2FPersonal%2Fservices%2FMy-Account.html%23!%2Fcustomer-account
Verder vind ik nergens het klantennummer wat ik nodig zou hebben om andere mobiele nummers te koppelen.
Waarom wordt dat gevraagd? Dat zit toch in jullie systeem??
Ter info: ik heb nog altijd geen faktuur gekregen sinds de administratieve verhuis van de 2 nummers van bedrijf 1 naar bedrijf 2. Dus ik kan dat klantennummer ook niet op papier terugvinden.
Beste andyverbunt,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ik kan precies geen prive bericht sturen?
Hallo Andy,
Dat doe je door hier te klikken, je tekst in het tekstveld intikken en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groeten,
Wim
OK bedankt, gevraagde gegevens zijn op die manier verstuurd!
Komt weer niet in orde precies.
Beste andyverbunt,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
MyProximus Expert
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
MyProximus Expert
Ik heb reeds alle gegevens 5 dagen geleden doorgestuurd volgens de instructies hierboven.
Doe het toch nog eens naar mij.
Ik zal ook eens een kijkje nemen.
Kristof
Ik zal ook eens een kijkje nemen.
Kristof
Ik heb ondertussen terug een privebericht gestuurd naar "Het Proximus Team".
Ik ben het ondertussen wel beu eigenlijk. Deze eenvoudige vraag staat open van augustus. Ik wil dus ook klacht indienen. 't Is tenslotte niet dat het allemaal gratis is en er is geen kat die zich bezig houdt met klantvriendelijkheid.
Trouwens, nu ik eindelijk een klantnummer heb en dit ingeef op "My Proximus" krijg ik (natuurlijk) een nieuwe foutboodschap:
"30302280
Beste gebruiker, u hebt een klantnummer ingegeven dat vermeld staat op een persoonlijke factuur. Om MyProximus administrator te worden voor uw onderneming, gelieve dan het klantnummer in te geven dat vermeld staat op een factuur van uw onderneming."
Ik ben het ondertussen wel beu eigenlijk. Deze eenvoudige vraag staat open van augustus. Ik wil dus ook klacht indienen. 't Is tenslotte niet dat het allemaal gratis is en er is geen kat die zich bezig houdt met klantvriendelijkheid.
Trouwens, nu ik eindelijk een klantnummer heb en dit ingeef op "My Proximus" krijg ik (natuurlijk) een nieuwe foutboodschap:
"30302280
Beste gebruiker, u hebt een klantnummer ingegeven dat vermeld staat op een persoonlijke factuur. Om MyProximus administrator te worden voor uw onderneming, gelieve dan het klantnummer in te geven dat vermeld staat op een factuur van uw onderneming."
Neem de factuur van het bedrijf, daarop staat het juiste klantnummer.
Dat was de faktuur van het bedrijf (ik heb zelfs geen andere)
Dan zit je inderdaad met een probleem dat enkel de specialisten van Proximus kunnen beantwoorden.
Heel juist, net als zoveel andere problemen die hier gepost worden.
Ik ben het ondertussen wel beu eigenlijk. Deze eenvoudige vraag staat open van augustus. Ik wil dus ook klacht indienen. 't Is tenslotte niet dat het allemaal gratis is en er is geen kat die zich bezig houdt met klantvriendelijkheid.
Trouwens, nu ik eindelijk een klantnummer heb en dit ingeef op "My Proximus" krijg ik (natuurlijk) een nieuwe foutboodschap:
"30302280
Beste gebruiker, u hebt een klantnummer ingegeven dat vermeld staat op een persoonlijke factuur. Om MyProximus administrator te worden voor uw onderneming, gelieve dan het klantnummer in te geven dat vermeld staat op een factuur van uw onderneming."
Beste andyverbunt,
Kan u mij via privébericht uw klantnummer bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
MyProximus Expert
Ik heb dat al twee keer gedaan volgens de instructies hierboven.
Voila, weeral een dag er bij.
Dat is bijna 3 maanden.
Wie kan mij helpen? Mobistar?
Dat is bijna 3 maanden.
Wie kan mij helpen? Mobistar?
Andy, ondertussen opgelost? Ik heb exact hetzelfde probleem: volgens proximus is het klantnummer dat ik ingeef van een 'persoonlijke factuur', terwijl ik maar één factuur heb (op naam van de vennootschap)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.