Beantwoord

MyProximus aanloggen werkt niet met Safari in MacOS Sierra

  • 30 October 2016
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn Mac recentelijk naar MacOS Sierra geüpdatet.
Sindsdien kan ik met Safari niet meer aanloggen op MyProximus. Het scherm blijft 'hangen' op "De tijd vliegt...".

Ik heb ondertussen ook eens alle historische gegevens gewist (cookies e.d.). Als ik dan probeer aan te loggen, dan blijft het scherm 'hangen' op "We zijn bezig met het personaliseren van onze website, speciaal voor jou!".

Problemen met MyProximus?
HTML5/Javascript codering herbekijken?

mvg.
icon

Beste antwoord door Pascal 1537 31 October 2016, 10:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Probeer eens voorlopig met een andere browser bv Google Chrome totdat het opgelost is.
Reputatie 6
Badge +2
Mijn Macbook draait ook op MacOS Sierra en ik heb ook geprobeerd in te loggen via Safari en ik moet zeggen dat het bij mij wel gelukt is.
Thanks Alexander.

Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen na checken via de Error Console window.
Bleek dat het om een Certificate validatie probleem ging.

Om 1 of andere reden was de GlobalSign Organisation Validation certification validation als invalid gemarkeerd. Ik heb dit aangepast en aanloggen werkt terug.

Deze case is closed.