MyProximus


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Hoe komt het dat ik gewoon niet kan inloggen op myproximus?Niet via Firefox, niet via Google Chrome.
Enkel kan ik mijn login krijgen via internet explorer, maar mijn verbruik kan ik wel weken niet meer raadplegen.............

15 reacties

heeft het niks met cookies / history van deze browser te maken door deze eens te wissen misschien of door in deze browser een pagina op te starten in privé / in cognito (ctrl+shift+P of ctrl-shift-N toets combinatie te drukken)
NB: ad-blokkers kunnen ook problemen geven, door ze even uit te schakelen en opnieuw proberen.
Reputatie 3
Badge +1
Mijn bizzpunten zie ik, maar mijn producten niet
Je kan afwachten tot iemand van proximus hier reageert om het verder na te kijken of het vragen
via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +1
Heb al 2 maanden dat op mijn iPhone Myproximus niet werkt. Privé berichten gestuurd, een maal reply en dan stopt het. Op de PC met IE.11 geen probleem.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

kan u mij uw klanten nr geven? ik kijk dit na

Mvg,

Aw
Reputatie 5
Badge +3
Dag Antoon, heb je reeds de applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, welke hinder heb je hierbij juist, kan je het verbruik niet nakijken? Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, heb je reeds de applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, welke hinder heb je hierbij juist, kan je het verbruik niet nakijken? Groetjes, Nicky
Hallo Nicky, heb dit allemaal al gedaan. Kan geen verbruik nakijken van belminuten, mobieledata etc. Geeft aan dat ik geen toegang krijg tot de Myproximus service. Controleer of u een internet verbinding heb. Klant nummer: 138035590
Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, heb je reeds de applicatie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, welke hinder heb je hierbij juist, kan je het verbruik niet nakijken? Groetjes, Nicky
Hallo Nicky, heb dit allemaal al gedaan. Kan geen verbruik nakijken van belminuten, mobieledata etc. Geeft aan dat ik geen toegang krijg tot de Myproximus service. Controleer of u een internet verbinding heb. Klant nummer: 138035590
Groetjes, Antoon


Dit is op het moment PX. Ze stellen een vraag nav een probleem, je geeft een antwoord en dan krijg je niets meer te horen van PX.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Onze excuses voor het laattijdige antwoord en het ongemak.

Dossier nr 30415430 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst gaat dit zo spoedig mogelijk oplossen. Ze zullen u terugcontacteren via mail.

Mvg,

Aw
Reputatie 7
Badge +1
Beste,

Onze excuses voor het laattijdige antwoord en het ongemak.

Dossier nr 30415430 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst gaat dit zo spoedig mogelijk oplossen. Ze zullen u terugcontacteren via mail.

Mvg,

Aw

Bedankt. We zullen zien hoe lang dit gaat duren. Is al meer dan 2 maanden aan de gang en nog steeds niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +1
Kreeg net een bericht dat het GSM nummer toebehoord aan mijn vrouw. Heb de Myproximus app opgestart en het werkt. PX bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Antoon, dit lezen wij graag! Kan ik ondertussen nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, dit lezen wij graag! Kan ik ondertussen nog iets voor je doen? Groetjes, Nicky

Dag Nicky, natuurlijk en dat is dat de NPO zenders vanaf 15 augustus deze maand overgaan naar HD zoals beloofd door PX en zou graag naar Tuttimus willen overgaan indien men minimaal 2 shims bij het abo doet, zoals WIGO bij Telenet.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Antoon, wil dit graag voor je bekijken, kan je mij even verduidelijken wat je wil zeggen met ''2 shims'', wil je hierop duiden 2 simkaarten en nummers voor één massa data? Deze bieden wij alvast niet aan. Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon, wil dit graag voor je bekijken, kan je mij even verduidelijken wat je wil zeggen met ''2 shims'', wil je hierop duiden 2 simkaarten en nummers voor één massa data? Deze bieden wij alvast niet aan. Groetjes, Nicky
Hallo Nicky, bedankt voor het antwoord. Hoor het wel van de NPO zenders en ja ik bedoel 2 simkaarten. Zal maar wachten tot PX dit gaat aanpassen. Denk dat ze daar veel nieuwe klanten mee aantrekken. Prettig weekend, Antoon

Reageer