MyProximus

  • 15 June 2017
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

reeds jaren klant, maar myproximus heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt, = altijd trial en error!!
wanneer maakt men hier eens werk van?!

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Nu heb je de mogelijkheid?
@noortas,
blijkbaar wil proximus er wel werk van maken zie:
https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/help-onze-nieuwe-myproximus-website-te-maken-39260/index1.html
Reputatie 4
Badge +1
JaJa, ik had dat topic ook gelezen daarom zei ik het aan noortas,. Maar die is nu weer met de Noorderzon vertrokken. In ieder geval als hij het vliegtuig moet halen zal hij zeker niet te laat komen. in ieder geval zijn die initiatieven hoopgevend en opvallend.
Mijnheer Bever,

Betreft Noorderzon? ga jij altijd op een forum wachten tot iemand antwoord, veel succes.
Mijn frustratie is vooral dat essentiële functionaliteiten op MyProximus nog nooit deftig en stabiel hebben gewerkt.

En het initiatief om de klant te betrekken om een nieuwe website te maken lijkt me meer een zoethoudertje dan werkelijk iets aan het probleem doen. Mijn inziens krijgt Proximus zijn backoffice systemen niet op punt om dit te kunnen beheren met een MyProximus portal.

Bottomline komt het er weer op neer dat je als klant wederom in kou staat, en je weer ouderwets naar een Px kantoor kan hollen.

Shame Px!!!
Reputatie 7
Badge +3
Dag noortas,

Indien gewenst kan je via een privébericht je klantennummer, login en wachtwoord doorsturen zodat ik dit probleem kan laten nakijken door een expert. Waar kom je de foutmelding tegen?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb momenteel een klacht in behandeling (factuur), echter kan die niet raadplegen of opvolgen via MyProximus--> support--> mijn klacht opvolgen. Zie enkel 2 blauwe balken verschijnen, heeft nochtans altijd gewerkt.

Nog iemand dit probleem?

mvg
Nog iemand problemen ... het zal niet zijn ....verschillende MyProximus problemen passeren hier trouwens dagelijks de revue .....

Reageer