MyProximus

  • 7 June 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Goedemiddag.

Ik ben ondertussen 2 weken klant bij Proximus, met een Tuttimus en myproximus werkt nog steeds niet zoals het moet :
- in het basismenu, kan ik mijn gsm niet koppelen aan myproximus, daar staat dat dit enkel gereserveerd is voor mobile klanten ? Ben ik dat dan niet met Tuttimus ?
- Als ik mijn verbruik wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )
- Als ik mijn producten wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )
- Premium Club => kan ik geen lid worden, is gereserveerd voor.... ? hmm...is mijn tuttimus account niet genoeg ?
- als ik mijn TV wil raadplegen => technische storing

Dezelfde 'problemen' heb ik met de myproximus-app....

Ik kom van Telenet en ben overgestapt naar Proximus om verschillende redenen, maar de Mytelenet-app werkt toch perfect en wordt in real time aangepast...

Ook al contact gehad met proximus hierover, maar...in vain...

Hopelijk wordt dit snel opgelost...

Tom W

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Tom,

Het is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 29652713.

Zij gaan het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen van zodra het opgelost is.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël

Reageer