Goedemiddag.
Ik ben ondertussen 2 weken klant bij Proximus, met een Tuttimus en myproximus werkt nog steeds niet zoals het moet :
- in het basismenu, kan ik mijn gsm niet koppelen aan myproximus, daar staat dat dit enkel gereserveerd is voor mobile klanten ? Ben ik dat dan niet met Tuttimus ?
- Als ik mijn verbruik wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )
- Als ik mijn producten wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )
- Premium Club => kan ik geen lid worden, is gereserveerd voor.... ? hmm...is mijn tuttimus account niet genoeg ?
- als ik mijn TV wil raadplegen => technische storing
Dezelfde 'problemen' heb ik met de myproximus-app....
Ik kom van Telenet en ben overgestapt naar Proximus om verschillende redenen, maar de Mytelenet-app werkt toch perfect en wordt in real time aangepast...
Ook al contact gehad met proximus hierover, maar...in vain...
Hopelijk wordt dit snel opgelost...
Tom W
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.