Goedemiddag.
Ik ben ondertussen 2 weken klant bij Proximus, met een Tuttimus en myproximus werkt nog steeds niet zoals het moet :
- in het basismenu, kan ik mijn gsm niet koppelen aan myproximus, daar staat dat dit enkel gereserveerd is voor mobile klanten ? Ben ik dat dan niet met Tuttimus ?
- Als ik mijn verbruik wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )
- Als ik mijn producten wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )
- Premium Club => kan ik geen lid worden, is gereserveerd voor.... ? hmm...is mijn tuttimus account niet genoeg ?
- als ik mijn TV wil raadplegen => technische storing
Dezelfde 'problemen' heb ik met de myproximus-app....
Ik kom van Telenet en ben overgestapt naar Proximus om verschillende redenen, maar de Mytelenet-app werkt toch perfect en wordt in real time aangepast...
Ook al contact gehad met proximus hierover, maar...in vain...
Hopelijk wordt dit snel opgelost...
Tom W
Bladzijde 1 / 1
Hallo Tom,
Het is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 29652713.
Zij gaan het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen van zodra het opgelost is.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Het is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 29652713.
Zij gaan het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen van zodra het opgelost is.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.