Skip to main content
Goedemiddag.



Ik ben ondertussen 2 weken klant bij Proximus, met een Tuttimus en myproximus werkt nog steeds niet zoals het moet :

- in het basismenu, kan ik mijn gsm niet koppelen aan myproximus, daar staat dat dit enkel gereserveerd is voor mobile klanten ? Ben ik dat dan niet met Tuttimus ?

- Als ik mijn verbruik wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )

- Als ik mijn producten wil raadplegen => technische storing ( al meer dan 1 week )

- Premium Club => kan ik geen lid worden, is gereserveerd voor.... ? hmm...is mijn tuttimus account niet genoeg ?

- als ik mijn TV wil raadplegen => technische storing



Dezelfde 'problemen' heb ik met de myproximus-app....



Ik kom van Telenet en ben overgestapt naar Proximus om verschillende redenen, maar de Mytelenet-app werkt toch perfect en wordt in real time aangepast...



Ook al contact gehad met proximus hierover, maar...in vain...



Hopelijk wordt dit snel opgelost...



Tom W
Hallo Tom,



Het is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 29652713.



Zij gaan het nakijken en ook zelf terug contact met u opnemen van zodra het opgelost is.



Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,



Joël

Reageer