Kreeg in de week een mail aan dat ik extra datavolume kreeg voor mijn GSM... ik natuurlijk in de wolken. Wat bleek komt er ook een prijsverhoging aan omwille van die data verhoging... Dit heb ik niet gevraagd.!!! Ik wil nu m'n abonnement bekijken en dingen eventueel annuleren en ik kan al een week niet meer op "My Products"... Kreeg dit als mooi antwoord op de site "Dear user, due to a technical problem it is temporary not possible to access this application. Our apologies for this inconvenience. "Ze kunnen beter investeren in hun site dat alle bazaar beter werkt. Als een proximusmedewerker dit leest graag die extra datavolume annuleren. Dit heb ik niet nodig.!!!
Indien dit niet word gedaan overweeg ik naar vikings te gaan. heb ik al langer op't oog.
De discussie die ik wil starten is : heeft er nog iemand vikings?
Bladzijde 1 / 1
wat je kan proberen:
- wissen van cookies/history
- andere browser
- ad-blocker even uit zetten
- wissen van cookies/history
- andere browser
- ad-blocker even uit zetten
Liberate,
de data-verhoging werd al een tijdje geleden aangekondigd, je kunt er alles over lezen in dit topic.
Ook op onze website staat veel uitleg op deze pagina.
Lees ook ons perbericht terzake.
Indien je niet (meer) tevreden bent over je huidige formule, kan je misschien het aanbod van Scarlet overwegen.
Je leest er alles over hier en op de Scarlet website.
Groeten,
Wim
de data-verhoging werd al een tijdje geleden aangekondigd, je kunt er alles over lezen in dit topic.
Ook op onze website staat veel uitleg op deze pagina.
Lees ook ons perbericht terzake.
Indien je niet (meer) tevreden bent over je huidige formule, kan je misschien het aanbod van Scarlet overwegen.
Je leest er alles over hier en op de Scarlet website.
Groeten,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.