Ik zit wel in E-services maar als ik dan iets wil toevoegen of wijzigen als in naar Mybusiness moet, krijg ik steeds de melding dat ik hiernaar geen toegang heb.
Heb 1 klantnummer voor 4 gsm's maar krijg enkel mijn gsm te zien (is diegene waarmee ik me heb ingeschreven voor de e-services).
Ik heb hier al meermaals voor gebeld met de klantendienst en krijg altijd te horen dat dit op dat moment net niet kan worden gewijzigd en dat ik later terug moet contact opnemen.
Iemand dit probleem ook gehad en kunnen oplossen? Ik wil me nl graag aanmelden op hte fon netwerk.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kan u mij de volgende gegevens bezorgen zodat ik dit kan nakijken voor u en in orde kan maken?
Klantennummer,oproepnummers,login en paswoord van de e-services.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij de volgende gegevens bezorgen zodat ik dit kan nakijken voor u en in orde kan maken?
Klantennummer,oproepnummers,login en paswoord van de e-services.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.