Beantwoord

My TV Bonus niet gekregen bij nieuw Familus

  • 27 September 2017
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

Ik ben net Proximus klant geworden en heb Familus. Ik had gekozen voor bij mijn Proximus TV als TV Bonus "International Sports", maar ik heb het bonus pakket niet gekregen. Het staat er ook niet bij als ik inlog op MyProximus. Ik heb al een paar keer gebeld naar de klantendienst over de laatste dagen die mij zeiden dat het in orde komt, maar hoe lang moet ik dan wachten? Kan ik het niet bestellen via mijn TV en de 9,95 euro/maand laten afgehouden worden van mijn factuur of zo?

Mvg,

Andreas
icon

Beste antwoord door andreas.ball 29 September 2017, 04:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dit is wat ik bedoel. Eerst de klanten tevreden houden en dan PX indien tijd punten op het forum zetten.
Dit is ondertussen nu opgelost.

Reageer