Skip to main content
Sinds vorige vrijdag is mijn Proximus simkaart geactiveerd maar steeds krijg ik de melding 'we krijgen geen toegang tot de myProximus service'.

Dit is erg onhandig mits ik nu niks kan doen met de app. Ik zou graag mijn gebruik willen checken.





Als ik naar de myProximus website ga, zie ik wel een 'huidig verbruik' maar enkel als 0 euro.

Als ik op de mobile sectie wil klikken krijg ik de melding dat dit enkel voor mobile klanten is. Maar ik ben toch mobile klant?
probeer mss ondertussen voorlopig eens door te bellen naar

#121#

en

#120#



tot een medewerker hier morgen langs passeert om je instellingen eens te checken
De nummers hierboven gelden alleen voor prepaid kaarten, geloof ik.

Misschien kan dit helpen bij het eerste gebruik van de app:



Anders kan je eens proberen door de app opnieuw te installeren.

Bij mij werkt de app nu prima: heel snelle aanpassing van het verbruik en heel secuur.

Anders zal je inderdaad je instellingen eens moeten laten checken door een medewerker hier of via het nummer 0800 22 800 (maar niet op 21/07, wegens feestdag).

PS: zolang je niet belt of surft, krijg je ook niks te zien, is mij ook eens overkomen. :8

Reageer