Eerst en vooral inloggen via my proximus op Firefox gaat niet meer: na het invoeren van user/pas blijft het hangen op laden.
Dus moet ik via Edge gaan.
MAAR, het betreft voornamelijk Wifi hotspots:
ik zit met 3 mobiele abo's (smart 45, smart 25 en een mobiel internet abo) waar ik dus Wifi hotspots op kan/kon activeren.
Sinds kort echter kan ik op 2 van de 3 het wachtwoord niet meer wijzigen.. Ik krijg letterlijk:
Enkel de gebruiker van dit mobiele nummer heeft toegang tot deze Wi-Fi Hotspots-account.
Zowel de activering als het beheer van de login en het wachtwoord gebeurt via de MyProximus-account van de gebruiker van dit mobiele nummer.
rara... IK ben de gebruiker en de producten maken deel uit van mijn pack. Hoe kan ik dit dus aanpassen?
custid: xxx (edit Wim: is door ons gekend)
het betreft het mobiel nr eindigend op 16 en het internnummer eindigend op 69
Bladzijde 1 / 1
ivm Eerst en vooral inloggen via my proximus op Firefox gaat niet meer: na het invoeren van user/pas blijft het hangen op laden.
eens in FF de cookies en historie wissen en eventueel adblokker uitschakelen als je die gebruikt
PS: best geen klantnr in het openbaar posten (om eventueel misbruik te voorkomen) deze best via een privébericht doorsturen =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
(ook je betreffende GSM nummers kan je zo doorsturen).
eens in FF de cookies en historie wissen en eventueel adblokker uitschakelen als je die gebruikt
PS: best geen klantnr in het openbaar posten (om eventueel misbruik te voorkomen) deze best via een privébericht doorsturen =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
(ook je betreffende GSM nummers kan je zo doorsturen).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.