My Proximus app geeft verbruik van februari weer

  • 15 May 2015
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Als ik mijn verbruik via de app van My Proximus op mijn Android smartphone wil raadplegen dan krijg ik echter het verbruik van februari 2015 te zien, ja hallo we zijn al in de maand mei, dat is een verbruik van liest 3 maanden geleden dat ik te zien krijg, daar heb ik niks aan, ik zou toch graag het verbruik willen zien van de lopende maand.


Het gevolg is dat ik nu via de website van Proximus moet inloggen naar My Proximus om het verbruik van de lopende maand te kunnen zien, dat kan toch niet de bedoeling zijn dat ik dat zo moet doen.


Als ik echter op mijn iPad mijn verbruik wil raadplegen via de app van My Proximus dan ik dan wel het verbruik van de lopende maand te zien, dat is toch allemaal eigenaardig.

4 reacties

Mss helpt het door de Android app eens te deleten en opnieuw te installeren ?
Reputatie 6
Badge +2
Dat heb ik nu gedaan en inderdaad nu krijg ik het verbruik van de lopende maand te zien.


Nochtans was die app vandaag nog geupdated maar vreemd genoeg volstond dat blijkbaar niet.


Nu het is nu opgelost maar ik hoop dat ik dat niet iedere maand moet doen.
Nee iedere maand zal nu ook wel niet nodig zijn, niet te pessimistisch zijn ook hé knipoog
Beste Alexander,
U kunt best uw cache geheugen van uw app leegmaken.
Dit kan u via " instellingen - applicatie instellingen - beheer applicaties - MyProximus app - cache leegmaken" uitvoeren.
Mvg ES

Reageer