Beantwoord

My Proximus

  • 25 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Ik geraak niet op MyProximus. Als ik probeer in te loggen krijg ik "One Telco - login" in de adresbalk en "De tijd vliegt... uw gegevens worden geladen...". En de tijd vliegt inderdaad, maar waarheen? Dat venster blijft open en blijft maar" vliegen".
Landen gebeurt niet...
icon

Beste antwoord door Martin 25 augustus 2017, 19:42

heb je al andere browser gerobberd of cookies en history wissen, ook ad-blocker uitschakelen als je die gebruikt.

Als dit niet baat zal iemand van proximus eens je account moeten nazien.
Bekijk origineel

5 reacties

heb je al andere browser gerobberd of cookies en history wissen, ook ad-blocker uitschakelen als je die gebruikt.
Als dit niet baat zal iemand van proximus eens je account moeten nazien.
Geschiedenis, cookies, etc. gewist. Enkel met Vivaldi geraak ik binnen. Safari, Firefox en Opera blijven hangen op https://admit.belgacom.be/YPA/ypa/. Bij One Telco login blijft de tijd vliegen.
dan zal het met chrome ook lukken, wel raar dat het bij u met die andere browsers niet lukt
Anders moet je toch aan proximus eens vragen om het even na te kijken, als ze op de lange duur hier niet reageren kan je ook altijd de vraag stellen in een PB
een privébericht aan Het Proximus Team kunt u sturen via onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Al bedankt, maar zal voor morgen zijn!
Alles werkt nu. Er stond nog een adblocker aktief en die blokkeerde inderdaad Belgacom en Proximus. Chrome heb ik al enige tijd verwijderd: Bij iedere klik kwam ik bij de melding dat ik virussen had en dat dit programma dat zou oplossen.
m.i. zelf een virusverspreider.
Bedankt voor de hulp.

Reageer