Skip to main content
weeral probleem met zien van verbruik ????



Lijkt opgelost te zijn nu
Aan Kieken10 ,



wat mij betreft is het probleem nog niet opgelost .

Nog steeds dezelfde vermelding met technische problemen



Ro





Ro
Of volgend bericht , komt er ook op als je nog eens probeert de gegevens op te roepen









Ro
ik heb terug net het zelfde voor als u Ro.

Heeft effekes gewerkt maar was te mooi om waar te zijn 🤔
Hallo iedereen,

Heb hier 't zelfde probleem. Zowel mijn gegevens als deze van de P&G- kaart echtgenote zijn niet consulteerbaar.
Kan mijn mobiele data ook niet nakijken. Staat er zelfs niet bij. Alleen ,Surf Free AnyTime, staat er bij. Daar wordt nu mijn mobiele data van afgeschreven denk ik. Al gemeld aan het PX Team maar krijg daar geen antwoord op. Als ze toch eens gewoon de klanten informeren dat er een probleem is.
Hier zijn de problemen voor beide P&G-kaarten opgelost. Hopelijk mag dit nog lang zo blijven
Als ik probeer in te loggen blijft het hangen "De tijd vliegt".

Neen, de tijd blijft stilstaan. 😡
probeer eens door met browser in incognito of private mode te werken of het dan lukt?
Nu heb ik nog eens ingelogd en nu is alles in orde, ik kan nu terug inloggen.🙂

Waarschijnlijk een tijdelijke storing.
Nu heb ik nog eens ingelogd en nu is alles in orde, ik kan nu terug inloggen.🙂

Waarschijnlijk een tijdelijke storing.


Vaak merk ik als je een refresh doet van je browser (via F5 op je klavier) het probleem op die manier ook is opgelost.

Groeten,

Wim
Wim, zelf ook nog eens geprobeerd. Zelfs met een refresh van de browser .

Dit is het resultaat. Voor geen waarom wil het werken. Kan dit doorgegeven worden aan de diensten van MyProximus.

Die zijn er blijkbaar ook mee bezig op basis van een klachtenbrief die hierover aan hen geschreven werd .







Groeten.



Ro
Blijkbaar wordt er door de Proximus medewerkers weinig aandacht geschonken aan deze problemen. Geen enkele reactie en/of info of er daadwerkelijk aan dit probleem gewerkt wordt ...





Ro
Blijkbaar wordt er door de Proximus medewerkers weinig aandacht geschonken aan deze problemen. Geen enkele reactie en/of info of er daadwerkelijk aan dit probleem gewerkt wordt ...





Ro


Volledig gelijk. Meermaals naar PX Team een bericht gestuurd en helaas geen antwoord. Te gek voor woorden, je wordt als klant gewoon voor de gek gehouden. Als er iets fout is geeft dit dan eerlijk toe. Altijd maar als antwoord, reset of refresh. Los het probleem nu is goed op dan is dit niet meer nodig. Dit forum wordt steeds meer een klachten forum van ontevreden klanten. Wim reageert wel maar alleen als het opgelost lijkt te zijn of als er een een nieuwe formule wil, maar anders hoor je hem niet.
Ik kan er op maar het verbruik klopt niet met het werkelijke verbruik.Jammer
Inderdaad Antoon1 , dit forum is eigenlijk geen gespreksforum meer om info uit te wisselen. Het is effectief een klachtenforum geworden. Maar je verwacht wel dat een medewerker van Proximus die vaststelt dat als er daadwerkelijk problemen zijn, deze ook doorgeeft naar de bevoegde diensten .... maar over dit thema dat algemeen is en verschillende personen treft, windstil .

Heb in dit verband ook al een brief versuurd aan Proximus en buiten een telefoontje met de vraag om mijn probleem nog maar eens te omschrijven ( alhoewel uitgelegd op dit forum, uitgelegd in de brief ) en buiten het statement " we gaan dat oplossen " komen we niet. Geen aanduiding wat het probleem is, geen termijn voor oplossing.

Proximus medewerker : geef dit probleem door aan de betrokken dienst Myproximus. Er zijn genoeg print screens hier te vinden met de visualisatie van het probleem.



Ro
Waar is Wim nu of andereProximus medewerker ?



Wordt dit probleem au serieux genomen ?
Denk het niet dat het au sérieux wordt genomen. Denk dat ze nu met onderstaand bezig zijn. Zou goed zijn als Orange ook op de koperdraad komt. Meer concurrentie zal goed zijn.

https://www.computable.be/artikel/nieuws/telecom/6059374/5440850/bipt-legt-telenet-en-proximus-extra-regels-op.html
Waarom blijft het zo opvallend stillend vanuit Proximus hoek ? We tonen toch juist aan met print screens dat er daadwerkelijk een probleem is en geen enkele reactie .

Wordt dit doorgegeven als een probleem binnen Proximus ? Wordt er iets aan gedaan ?

Geen enkele info ... dit is werkelijk demotiverend !
Weet het niet. Denk dat wij te kritisch zijn. Dan geven ze geen antwoord. Of het doorgegeven wordt weet ik niet, hoop van wel want anders heeft dit forum geen nut. Enigste die hier op kan antwoorden is Wim. Hij geeft alleen reactie als hij er een antwoord op heeft, zoniet dan hoor je niets meer en ook niet van het PX Team.
Antoon1 , ik heb ergens gelezen " klopt en er zal opgedaan worden " ... dus zullen we blijven kloppen op de deur ! 😡
Dit is juist het probleem denk ik dat het PX Team ook machteloos staat en het antwoord van de bevoegde specialisten hogerop moeten afwachten en als deze geen daadwerkelijke definitieve oplossing kunnen voorschotelen, kunnen zij ook niet veel meer antwoorden dan dat de specialisten ermee bezig zijn of excuses aanbieden omdat het zolang duurt en ze de klant verder op de hoogte zullen houden van zodra er een antwoord komt van de bevoegde dienst, en als ze dit te veel moeten doen zal dit natuurlijk ook niet altijd heel erg geapprecieerd worden 😉
Martin, ik kan je redenering volgen.

Maar vind je ook niet dat voor dit probleem de redelijke termijn tot oplossing overschreden is ? Dit duurt nu al meer dan zes, ik herhaal zes maand.
Ik weet het Ro, bij mij werkt het ook niet en inderdaad we krijgen geen uitleg waarom het zolang duurt vooraleer de oplossing komt.

Een tijd geleden kwam hier nog een MyProximus specialist op het forum om uitleg en oplossingen te bieden (ben zijn naam ondertussen vergeten) maar die duikt om één of andere reden niet meer op, natuurlijk ook niet zeker dat die mens direct een oplossing aan te bieden heeft want dan zouden die problemen ook al lang opgelost zijn volgens mij?



Edit:

Heb de MyProximus expert "Proximus Professor" waarover ik het had teruggevonden:

_______________________________________________________________


Weet het ook niet. Maar er iets aan de hand. Veel klagers op dit forum en dan onderstaand artikel. Ze proberen gewoon de concurrentie tegen te gaan met deze dreigende taal. Gewoon te gek voor woorden. Kan allemaal in dit land en zolang de staat groot aandeelhouder is dan weet je het wel.

https://m.hln.be/ihln/internet/proximus-topvrouw-spreekt-dreigende-taal-over-miljardeninvestering-in-supersnel-glasvezelnetwerk~ad8137d6/
Dag Ro,



Graag ontvang ik meer info over het probleem en je klantgegevens via een privébericht.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.



Groetjes,



Antonella

Reageer