Skip to main content
Ik krijg geen mails/brieven meer van openstaand saldo voor volgend account- kristien.vanduren@vrt.be ---klantenrekening 25791657---gsm 0487 XXXXX

en kan my proximus niet openen - steeds de melding dit is een onbekend klantnummer - en via support telefoon alleen antwoordapp dat zegt dit is een onbekend klantnummer.

Graag jullie hulp. Danku.

Beste Kristien,



Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?



We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?



Met vriendelijke groeten,



Marlies
Beste Kristien,

Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?

We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?



Met vriendelijke groeten,

Marlies


JA GRAAG WIJZIGEN IK ZOU ZE GRAAG NAAR MIJN EMAIL GESTUURD KRIJGEN DEN GRAAG DE 2 GSM nrs op 1 factuur met 1 KLANTENNUMMER DANKU
Beste Kristien,



Ik kan dit gerust wijzigen maar daarvoor had ik graag uw klantnummer en e-mailadres willen vragen ter verificatie.



Gelieve dit door te geven via privé-bericht aan Het Proximus Team via deze link:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Met vriendelijke groeten,



Marlies
alfons,



ben je eens gaan kijken op onze website bij MyProximus Support FAQ ?



wellicht gebruik je een verkeerd mailadres ? je inschrijving is niet in orde dus.



indien je geen oplossing vindt, geef ons dan via privébericht je gegevens, zodat we je concreet verder kunnen helpen. Goed ?



Groetjes



Tina

Reageer