Ik krijg geen mails/brieven meer van openstaand saldo voor volgend account- kristien.vanduren@vrt.be ---klantenrekening 25791657---gsm 0487 XXXXX
en kan my proximus niet openen - steeds de melding dit is een onbekend klantnummer - en via support telefoon alleen antwoordapp dat zegt dit is een onbekend klantnummer.
Graag jullie hulp. Danku.
Bladzijde 1 / 1
Beste Kristien,
Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?
We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?
We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Ik stel vast dat de facturen naar uw Zoomit account worden gestuurd, ontvangt u die daar?
We kunnen het gerust wijzigen indien u liever hebt dat ze naar uw e-mail worden gestuurd of per post eventueel?
Met vriendelijke groeten,
Marlies
JA GRAAG WIJZIGEN IK ZOU ZE GRAAG NAAR MIJN EMAIL GESTUURD KRIJGEN DEN GRAAG DE 2 GSM nrs op 1 factuur met 1 KLANTENNUMMER DANKU
Beste Kristien,
Ik kan dit gerust wijzigen maar daarvoor had ik graag uw klantnummer en e-mailadres willen vragen ter verificatie.
Gelieve dit door te geven via privé-bericht aan Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Marlies
Ik kan dit gerust wijzigen maar daarvoor had ik graag uw klantnummer en e-mailadres willen vragen ter verificatie.
Gelieve dit door te geven via privé-bericht aan Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Marlies
alfons,
ben je eens gaan kijken op onze website bij MyProximus Support FAQ ?
wellicht gebruik je een verkeerd mailadres ? je inschrijving is niet in orde dus.
indien je geen oplossing vindt, geef ons dan via privébericht je gegevens, zodat we je concreet verder kunnen helpen. Goed ?
Groetjes
Tina
ben je eens gaan kijken op onze website bij MyProximus Support FAQ ?
wellicht gebruik je een verkeerd mailadres ? je inschrijving is niet in orde dus.
indien je geen oplossing vindt, geef ons dan via privébericht je gegevens, zodat we je concreet verder kunnen helpen. Goed ?
Groetjes
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.