Beantwoord

Multi NL en Entertainment NL

  • 18 October 2016
  • 10 reacties
  • 2338 Bekeken

Reputatie 1
wat of waar zit het verschil tussen Multi nl en entertainement nl ???
de prijs is hetzelfde
icon

Beste antwoord door Marleen 18 October 2016, 13:50

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Het Multiboeket NL wordt niet meer aangeboden en het nieuwe All Entertainment NL (14,95€) bestaat uit de 12 zenders van de bundel 'Entertainment Channels' , plus de Movies & Series Pass.
Reputatie 1
als je nu Multi hebt ...gratis bij mijn Maxi pack en je schakelt over op het andere.... krijg je dat dan terug gratis of word het dan betalend
ms heb ik al ...betaal ervoor
Reputatie 7
Badge +6
Volgens mij schakel je dan beter over naar een Tuttimus of een Familus, maar je kan dat gemakkelijk zelf berekenen/configureren op de Proximus website om te zien wat voor verschil dat maakt qua producten en qua prijs.
zie: www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html
of
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_familus/particulieren/producten/familus.html
Reputatie 1
Bedankt marleen
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan. Als je er maar iets aan hebt. 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dag Janoefel,

De Multi kan niet vervangen worden door Entertainment Channels

Als je zou overstappen naar ons Familus of Tuttimus pack zit dit inbegrepen.

Via onderstaande link kan je meer info vinden.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_familus/particulieren/producten/familus.html

Met vriendelijke groeten

Koen
SORRY
voor de fouten maar ik bent franstalige
warrom als je de entertainment channel nl (9,95€) mag je niet de entertainment channel fr neemen (9,95€) of wel is de franstalige of wel de neerderlandstalige maar niet de twee
Reputatie 7
Badge +6
Si vous activez Entertainment Channels Nl aujourd'hui par exemple dans MyProximus, il faudra attendre 24 heures avant de pouvoir activer encore une autre option, e.g. Entertainment Channel Fr, je crois, mais il doit être possible de prendre les deux.
Si vous activez Entertainment Channels Nl aujourd'hui par exemple dans MyProximus, il faudra attendre 24 heures avant de pouvoir activer encore une autre option, e.g. Entertainment Channel Fr, je crois, mais il doit être possible de prendre les deux.

bedankt aan uw
Reputatie 7
Badge +6
De rien. Bonne soirée.

Reageer