Mubi pass

  • 19 February 2014
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken


Eind vorig jaar kwam er bij ons een dame langs om Belgacom te verkopen uiteindelijk maakte zij een vergelijking met wat we hadden bij Telenet en het kwam goedkoper uit bij Belgacom.Wij hebben tv,internet en vaste telefonie ook stelde ze ons de Mubi pass voor omdat we redelijk veel films kijken leuk 13euro voor ong 800 films,de technieker komt alles installeren maar de Mubi pass is niet geactiveerd kan gebeuren dachten we uiteindelijk zonder overdrijven 15x gebeld om dit in orde te brengen en wanneer dit bevestigd was konden we films bekijken,een maand nadien komt de rekening conclusie geen Mubi pass geactiveerd dus alle films aangerekend weer enkele telefoons gedaan dossier opgemaakt 2maand later kunnen we nog steeds niet van deze befaamde Mubi pass genieten.


Wat enorm stoort is dat na 2maand er nog steeds geen uitleg komt,we nog steeds geen films kunnen zien die in het packet van de Mubi pass zitten uiteindelijk hadden we dus meer voordelen bij Telenet.





Hopelijk langs deze week iets sneller een resultaat.


Mvg Jessica

1 reactie



Beste


Vanaf 16/01/2014 is MUBI pass vervangen door de Cinefeel pass.


Kenmerken van de Cinefeel pass:

  • - € 9,95 per maand,
  • - 65 films beschikbaar,
  • - iedere week 5 nieuwe films.

Met vriendelijke groeten,


Eva

Reageer