Ik heb gister mn abb ongezet van een mtv generation 30 in een generation 25 omdat er meer internetverbruik zou bij zitten!!!
Nou ben ik net weer een nieuw abb aangegaan en wat blijkt.. Mn oude internetverbruikslimiet blijft gewoon staan! Kreeg vanochtend al een smsje dan de helft van mn gebruik op was :s Toen heb ik gebeld naar de klantendienst om uit te leggen dat op internet staat dat ik 10 mb maar eigenlijk 250 mb moet zijn.. Krijg ik het antwoord ja maar op 25 april heb je nog je oude abb en de 26ste je nieuwe daarom kan je het nog niet zien.. PURE BULLSHIT natuurlijk want op internet kon ik wel zien dat mn abb al was veranderd! Heeft iemand dit nog voorgehad? En wat moet ik doen? Anders word het weer gezeik bij de factuur volgende maand!!
Alvast bedankkkkkt!
Bladzijde 1 / 1
Felicity,
Best eens naar een belgacom center gaan of aan Eva vragen.
Grtz
Best eens naar een belgacom center gaan of aan Eva vragen.
Grtz
je nieuwe formule werd gisteren geactiveerd, het volledige volume zal je krijgen vanaf volgende maand, nu krijg je enkel het volume van de restereden dagen van april
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.