Hallo,
Ik heb sinds vorige week de MS pass genomen om ééns te testen, maar ik krijg niets te zien op kanaal 13.
Is dat normaal?
Ik kan wel de films op aanvraag zien via mijn passen.
Mvg,
Nico D.
Ik zou je vraag wel willen beantwoorden als ik zelf klant was van proximus.Zelf heb ik het vroeger ook gebruikt,als ik het goed voer heb zit je op het kanaal er bestaan of bestonden bij proximus 2 zenders die films achter elkaar uitzonden uit die ms pass.Maar ik denk dat je een bepaalde film uit die pass wil zien.Ben je zeker dat die geactiveerd is,want anders zou dit normaal toch moeten lukken Je kan naar de klanten dienst anders bellen en vragen waarom dit mogelijk is je hebt er namelijk voor betaald.
Nico, Tip: op twitter krijg je heel vlug antwoord op je vragen van PX
- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank <= hier wordt snel gereageerd
kan ook nog via:
- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank
- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank
- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow hier
- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank <= hier wordt snel gereageerd
kan ook nog via:
- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank
- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank
- of http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow hier
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.