Vraag

Movies en series pas waarom wordt dit aangerekend ???

  • 16 September 2016
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Wij hebben een multiboeket en omdat er 2 zenders verdwenen zijn kreeg iedereen de movies en series pas gratis maar wij hadden movies en series pas al nu word dat nog steeds aangerekend we hebben verleden maand al contact opgenomen toen hebbenw e een brief gekregen met creditering en nu staat het er nog altijd bij.

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
De zender MS is voor iedereen die een Entertainment of Multi heeft te bekijken. Maar de MS pas waar je de films en series mee kan opvragen zit daar niet bij. Daar moet nog steeds voor betaald worden.
Reputatie 7
Badge +6
Zoals wwilliamm zegt krijg je M&S zenders voorlopig gratis als je een Entertainment Nl of Multi boeket Nl hebt, maar dan kan je de op aanvraag optie niet kunnen gebruiken.
Misschien heb je deze maand een film aangevraagd? Zoniet, dan zal je opnieuw een credietnota moeten vragen en opnieuw uitleggen dat het gratis zou moeten zijn, omwille van je Multi boeket.

Wat je eventueel ook kan doen: Staat de M&S pass nog Actief in je MyProximus? Als je de op aanvraag optie niet gebruikt, kan je misschien beter de M&S Pass annuleren via:
MyProximus: mijn producten: Proximus TV: lijnnummer aanklikken: Voetbal & Op aanvraag: Actief: Movies and Series Pass: Annuleer: Bevestig.
Dan moet je wel nog vragen om een credietnota voor deze maand.
Het hangt er dus vanaf of je de 'op aanvraag' optie wil gebruiken of niet.
Reputatie 7
Badge +4
Dag alainhome,

Best kan je bellen bellen naar het gratis nummer 0800/22800 of uw klantgegevens via privébericht naar Het Proximus Team'.


Graag ook dan met klantgegevens (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan zullen we alles voor je nakijken

Met vriendelijke groeten

Koen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Reageer