Graag wil ik vanaf nu deze pass willen stopzetten, wat moet ik nu doen...
Bladzijde 1 / 1
Ga naar MyProximus : Mijn Producten - Proximus TV - (lijnnummer aanklikken) - Entertainment (uiterst rechts) - Movies en Series Pass - Annuleer - Bevestigen.
Je kan het ook annuleren via je decoder:
Menu - shop - activeer een optie - TV bundels en passen - selecteer Movies and Series Pass - Annuleren - OK - Bevestigen - OK
Ook de klantendienst kan het voor je annuleren.
Je kan het ook annuleren via je decoder:
Menu - shop - activeer een optie - TV bundels en passen - selecteer Movies and Series Pass - Annuleren - OK - Bevestigen - OK
Ook de klantendienst kan het voor je annuleren.
Je kan het ook annuleren via je decoder:
Menu - shop - activeer een optie - TV bundels en passen - selecteer Movies and Series Pass - Annuleren - OK - Bevestigen - OK
Ook de klantendienst kan het voor je annuleren.
Marleen,
Ik hoop dat PX je toch es een bos bloemen stuurt voor al de moeite die jij hier doet om klantenservice te spelen 🙂
Marleen wordt zo een beetje de opvolgster van Elsa. :8
Marleen,
Ik hoop dat PX je toch es een bos bloemen stuurt voor al de moeite die jij hier doet om klantenservice te spelen :)
Wel, dat is vandaag nog gebeurd ook!
:8
Een zeer mooie attentie, waarvoor hartelijk dank.
Prachtig! Ik ben heel blij dat je actieve medewerking op dit forum gewaardeerd wordt. Je hebt dat verdient! :):):)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.