movie me gratis films via aankoop samsung tv

  • 2 February 2012
  • 21 reacties
  • 1864 Bekeken


beste



onlangs kocht ik een samsung led tv met cash back en 8 filmps gratis tijdens de hollywood weeks



ik kreeg een tijd terug een mail om mijn promo van 8 films te activeren



als ik op de link van movie me klik en ik log in via belgacom e services (waar ik het zelfde mail adres voor gebruik als voor de registratie van mijn samsung product)



krijg ik de start pagina van movie me maar er is nergens een button om de promo te activeren waarvan sprake in de mail, ook via een andere webbrowser naar de site van movie me gaan



en met een ander IP adres geeft geen succes






de promocode ingeven als ik een film huur via movie me lukt niet, ongeldige code krijg ik dan






samsung gecontacteerd en daar een link gekrgen om met belgacom contact op te nemen, maar op het webformulier moet je een contactnummer ingeven, iemand die weet of dit je klantennummer is, of hetzelfde probleem heeft ?

mvg J.


21 reacties

Je moet surfen met je pc naar http://www.movieme.be/smarttv, inloggen met je gegevens Belgacom en dan klikken op "activeer je promotie".

Als je dit gedaan hebt, zal je op je profielpagina van Movieme terecht komen en zal je ook de Samsung promotie zien staan met het aantal verbruikte en beschikbare films. Je kan er dan ook je profiel bijwerken.
reeds verschillende keren gedaan zonder succes, tot ik het na je reply nog eens probeerde en nu lukte het, de button was zichtbaar, thx for the help

Zelfde probleem hier! Ik heb al reeds verschillende keren geprobeerd en ook nog naar de helpdesk proberen bellen (grappig een helpdesk voor televisie die 's avonds niet werkt op de moment dat je zo nodig hebt). Daar vroegen ze terug te bellen overdag - ik werk echter overdag..en mijn werkgever houd er niet zo van dat ik bel op de werkvloer...

Anyway...kunnen jullie me er ook uit helpen? Alvast bedankt,

groeten,

Klaas
Het is van belang dat je correct de instructies volgt van de mail die je hieromtrent ontvangen hebt van Movie Me Smart-TV Samsung. Vooral eerst klikken op "activeer je promotie". Probeer het nogmaals en hopelijk lukt het dan.
Beste klaas,

Wat Greetje11 zegt is correct.

Via deze link kan je het contactformulier invullen en zo het probleem doorgeven:

http://www.belgacom.be/wfb/form/connection_tv_cca.nl.html


Met vriendelijke groeten,

Eva

@ greetje: thanx dat had ik begrepen...maar als die link er gewoon niet is!!! na het inloggen...dan kan je weinig verder doen op je movieme account

@ Eva - Men vraagt me daar een contactnummer in te vullen...het zou fijn zijn daarbij te vermelden waar ik die kan vinden...ik ben namelijk géén klant van Belgacom tenzij we het hebben over die Movieme waar ik ben op aangemeld.


grtz
@ Eva - heb net met jullie support gebeld - De jongens van de internet uiteraard niet aan de lijn gekregen - die stoppen blijkbaar vroeger op vrijdag..

Anyway: jullie contactnummer moet dus een telefoonnummer zijn...grappige suggestie doet hij daarvoor; "bv. 01234567" is niet bepaald een typisch telefoonnummer.

Hoe dan ook, ik geef dat nummer (mijn gsmnr dus) in...guess what: neemt ie niet! én jawel ik schrijf het mooi aan elkaar...ik vrees dat eenmaal alles zal werken de promotie al lang vervallen is :(
Er is iets wat ik niet begrijp. In je eerst bericht bovenaan dit topic schrijf je letterlijk :

"als ik op de link van movie me klik en ik log in via belgacom e services (waar ik het zelfde mail adres voor gebruik als voor de registratie van mijn samsung product)"

Hierboven schrijf je dat u géén klant bent van Belgacom. Hoe komt het dan dat je kan inloggen via belgacom e-services ?

Ook op je TV moet je inloggen bij Movie me met jezelfde e-mailadres dat je hebt ingevuld bij de registratie bij Samsung. Dit moest dan wel het e-mailadres zijn dat je normaal gebruikt van je Provider, indien je géén klant bent van Belgacom.

Wat ik niet meer weet of die actie van 8 films gratis enkel was in samenwerking met Belgacom ? Indien dit zo was en je bent geen Belgacom klant, dus geen geldig e-mailadres van Belgacom, dan vermoed ik dat je die gratis films niet zal kunnen opvragen.

Je kan ook eventueel nog eens contact opnemen met de gegevens die je terug vindt in de ontvangen mail voor activatie. In elk geval de actie is afgelopen en registratie is nog mogelijk tot 15 februari zoals vermeld op de site van Samsung.


Beste Greetje,

Ik heb bovenstaande mail gekregen van samsung/movieme.

MAar daar Movieme een service is van Belgacom contacteer ik uiteraard jullie. Ikzelf ben buiten het "movieme-gebeuren" géén klant van Belgacom.
Wél heb ik dus een movieme account waar ik al films op heb gehuurd - op die manier ben ik dus wél een klant.

Hoe het ook moge zijn...ik heb de instructies van de bovenstaande mail nauwgezet gevolgd maar ik raak nooit verder dan stap 1 daar de link "activeer uw promotie" nooit verschijnt na het inloggen. Als Movieme van Belgacom is kan u anders zelf maar eens proberen met mijn login in te loggen en dan zal u zelf de zaken kunnen constateren.

mijn login: klaas.Deloose@gmail.com
Het paswoord zou waarschijnlijk zelf wel kunnen vinden?

groeten,

Klaas


ps: De quote die u gebruikte was niet van mij, maar van een zeker jurgen. Ik reageerde gewoon verder op zijn post omdat mijn probleem soortgelijk was.
Beste Klaas,

Ik heb gezien als je geen Belgacom klant bent, dan moet je een account aanmaken via onderstaande link, namelijk een skynet-account.


Hopelijk kan dit U verder helpen.

Mvg,

Greetje

https://sphinx.skynet.be/MBPWeb/mbp/SKYRegistration?execution=e1s1

Dat heb ik al gedaan, nee? Anders zou ik hier niet kunnen posten :s???
Ik ben gaan proberen om in te loggen met je e-mail adres, maar kon geen juist paswoord ingeven. Je hebt inderdaad gelijk dat je al ingeschreven bent want als ik een nieuwe account met je gegevens wou aanmaken dan krijg ik de melding dat het e-mailadres al bestaat. Dus normaal gezien zou je toch moeten kunnen inloggen met je juiste inloggegevens vermits ik probeerde en het met de juiste gegevens zou gelukt zijn.

Ik heb gewoon gesurfd naar http://www.movieme.be/smarttv" rel="nofollow" target="_blank en ik kom direct op de juiste pagina terecht.

Ik heb ook een Samsung Smart TV aangekocht.

Zou 8 filmen van Movie me gratis verkrijgen.

Bij het maken van een nieuw account dat je nodig hebt voor Movie Me, heb ik een e-mail ontvangen dat gecodeerd is voor te activeren. Met andere woorden met de gecodeerde e-mail kan ik mijn account niet activeren. Ik heb al geprobeerd om een nieuw paswoord te maken ...dat lukt wel ...maar daarna als je wilt inloggen komt er weer dat je account niet geregistreerd is.

Proficiat Skynet

Roger.
Hierbij een deel van de ellelange bladzijden dat ik ontvangen heb in mijn e-mailbox.

En met dat zou ik mijn account moeten activeren.......?????

------=_Part_222785_14826178.1328608889600
Content-Type: text/html; charset="ISO-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN""http://www.w=
3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"><!-- saved from url=3D(0014)ab=
out:internet --><html xmlns=3D"http://www.w3.org/1999/xhtml"><head><title>R=
egistration mail</title><meta http-equiv=3D"Content-Type" content=3D"text/h=
tml; charset=3Dutf-8" /><style type=3D"text/css">a { text-decoration:underl=
ine; color:#002B45}a:hover { text-decoration:none; color:#0098DB;}img {bord=
er:0 none;}</style></head><body bgcolor=3D"#ffffff"><table border=3D"0" cel=
lpadding=3D"0" cellspacing=3D"0" width=3D"579"> <tr> =09<td colspan=
=3D"3" width=3D"579" height=3D"9"> </td> </tr> <tr> <td r=
owspan=3D"7" width=3D"7" height=3D"428"> </td> <td width=3D"564=
" height=3D"68"> <table border=3D"0" cellpadding=3D"0" cellspaci=
ng=3D"0" width=3D"564"> <tr> <td width=3D=
"12" height=3D"68"> </td> <td h=
eight=3D"68" valign=3D"top" width=3D"350"> =09=09 <table =
border=3D"0" cellpadding=3D"0" cellspacing=3D"0" width=3D"466" style=3D"wid=
th: 350px"> =09=09 <tr> =09=09=09 <td v=
align=3D"top" width=3D"440" height=3D"22"> =09=09=09 =09<=
font face=3D"Georgia, Times New Roman, Times, serif" size

............... enz...........

Mvg,

Roger

Blijkbaar is er toch wel iets grondig verkeerd gelopen met de e-mail lezer.

Je moet er ook rekening mee houden dat je moet inloggen met de gegevens (e-mail adres + paswoord) die je hebt ingevuld op de brief die je moest invullen en terugzenden met de code van aankoop van je TV-toestel. Er stond duidelijk vermeld dat je enkel met die gegevens (die je later niet meer kon wijzigen) moet inloggen.

Dus een ander/nieuw paswoord maken heeft zeker geen enkel nut.

Probeer nog eens contact op te nemen met Samsung indien het niet lukt om te registreren of verder in te loggen en gebruik te maken van je voordeelcode.

Ik begrijp ook niet meer waarom sommige wel en andere niet kunnen registreren. Ikzelf heb geen problemen gehad hiermee.

Ik werk met Windows Live Mail.

Ik ontvang al mijn e-mail in html.

Ik begrijp niet waarom ze een gecodeerde e-mail sturen om te registreren.

Mvg,

Roger
Indien mogelijk (indien niet no reply), beantwoordt U die ontvangen gecodeerde e-mail en hopelijk ontvangt U dan de e-mail in html.
Post maar niet je volledige ontvangen code hier op het forum anders geef je al je gegevens bloot aan iedereen.
Mvg
Ik heb daarjuist opnieuw een account kunnen aanmaken, wat gisteren niet ging.

Ook met een ander paswoord loopt alles perfect. Ik kan nu mijn 8 gratische films bekijken op mijn Samsung Smart TV.

Toch bedankt voor jullie reactie.

Mvg,

Roger
Graag gedaan, hiervoor dient toch een forum. Elkaar helpen en van elkaar leren en geholpen worden. Zo moet dat hé.
Hallo,


ik heb hetzelfde probleem (gehad).

Volgens mij komt dit door de verschillende mogelijkheden tot aanmelden bij Belgacom / Skynet / Movieme.

Ik ben al jaren klant van Skynet / Belgacom, nadien geintegreerd in Belgacom. Mij login bij Skynet was voornaam.naam@skynet.be. Ik maak ook gebruik van de Belgacom E-services, waar ik inlog met voornaam.naam (en dus zonder de @skynet.be). Om volledige integratie van de Skynet-functies in de Belgacom e-services te bekomen, moest ik ook de de login bij Skynet integreren naar deze van Belgacom (dus enkel voornaam.naam, 1 account voor volledig beheer).

De registratie bij Movieme gebeurt op basis van het skynet email-adres, en niet op basis van Belgacom-account. Nu blijk ik bij movieme 2 accounts te hebben, deze via Belgacom, waar ik kan inloggen met voornaam.naam (zowel op PC als de app op TV) en wordt volgens mij automatisch aangemaakt voor belgacom klanten, alsook de account voornaam.naam@skynet.be (zowel op PC als de app op TV).

Het is enkel wanneer ik me aanmeld met voornaam.naam@skynet.be, dat ik de 8 gratis films kan gebruiken.


Volgens mij heeft Belgacom (of is 't nu Skynet) nog wat werkt om deze 2 accounts aan elkaar te linken


Hopelijk kan dit sommigen onder jullie ook verder helpen.


Tom

Reageer