Skip to main content
Er gaat de laatste tijd krediet van mijn pay & go zonder dat daar transacties tegen overstaan. Uw proximus winkel in Aalst heeft aangeraden op het nummer 6000 te bellen en het nummer te laten monitoren. Gebeld naar 6000, en blijkbaar moet dit via het forum. Het nummer dat moet opgevolgd worden is 0476 33 87 47



Dank bij voorbaat



Mvgr,
Beste

Dit is wel "een publiek forum" waar misschien best niet direct tfnrs en/of klantennrs gepubliceerd worden

Vermits tot op heden geen Px medewerker blijkbaar gereageerd heeft, misschien best een privé bericht sturen met jouw gegevens via onderstaande link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

P.S.

Je kan ook een specifiek account aanmaken in MyProximus om je belkrediet en verbruik op te volgen; ik vrees wel dat zulks niet meer mogelijk is om het verleden "te controleren"

https://www.proximus.be/login
krediet opvolgen op myproximus werkt meer niet dan wel bij mij en dat ervaren anderen ook blijkbaar ❗️ dus inderdaad mss beter dat je in een privébericht het laat even nakijken waar je krediet naar toegaat.

Reageer