momenteel is het niet mogelijk deze decoder op deze lijn te gebruiken
Bladzijde 1 / 1
is het een nieuwe decoder, of één die je al lang gebruikte?
je kan een reset proberen van de decoder, als dat niet helpt zou ik meteen contact opnemen met de 0800 22 700
mvg
je kan een reset proberen van de decoder, als dat niet helpt zou ik meteen contact opnemen met de 0800 22 700
mvg
't zal toch weer niet waar zijn zeker dat die oude decoder nog mee in het systeem zit ?
Beste manta,
Kan je me, indien het probleem nog niet verholpen is, even via een privé-mailbericht uw Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen aub?
Mogelijk heeft dit te maken met de registratie van de decoder op uw lijn en kan dit vanop afstand opgelost worden door een instelling aan te passen.
Mvg
Eva van Belgacom
Kan je me, indien het probleem nog niet verholpen is, even via een privé-mailbericht uw Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen aub?
Mogelijk heeft dit te maken met de registratie van de decoder op uw lijn en kan dit vanop afstand opgelost worden door een instelling aan te passen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.