Mogelijkheid tot snelheidsverhoging

  • 3 January 2011
  • 2 reacties
  • 667 Bekeken

Beste,

Aangezien we ondertussen December zijn gepasseerd en nog steeds op 20Mbit ipb 25Mbit zitten zou ik graag willen weten of onze lijn alsnog op 25Mbit kan gezet worden.

We hebben namelijk een techieker over de vloer gehad die zei dat dat op onze lijn mogelijk was.

Een telefoontje naar de technische dienst op 0800/22700 heeft niet geholpen.

Daar hebben ze me verteld dat hij dat niet kon zien laat staan iets veranderen dus dat hij mij niet kon verderhelpen.

Dus bij deze stel ik de vraag hier eens.

Hebben thuis VDSL2 met nu een sync van 20Mbit en halen op speedtest rond de 19Mbit.

login: fa606408

mvg,

Jeff

2 reacties

Beste Jeff,

Voorlopig ziet het er niet naar uit dat u op een 25Mbps profiel zal gezet worden. De verzwakking op uw lijn is te groot en da afstand (500m) ook deze zou onder de 400m moeten zijn om in aanmerking te komen voor het 30Mbps profiel.

Vriendelijke groet,
Eva
Hier heb ik de raad gekregen ga eens naar een belgacom shop.

Maar hier heb ik eerder het gevoel dat ze der liever geen tijd in steken. Nieuwe klanten krijgen blijkbaar beter service dan bestaande klanten. tenzij ze zeggen neem de telefoon en regel het daar. Ik ga juist naar een shop op persoonlijk contact te hebebn ik regel niet graag iets via telefoon.

fc604784

Ik zelf begin al ferm spijt te krijgen dat ik ooit in zee ben gegaan met belgacom. verkopen ja maar de service er achter is van neem de telefoon en dan moet je geluk hebben dat je zo gene kwakzalver aan de lijn kreeg met m'n vorige decoder.Het was het geval m'n decoder was vastgelopen dus stekker uit stopcontact verwijderd. en na een minuut of 5 terug in de stekker gestoken en dan terug laten opstarten. daar heeft m'n decoder iets meer dan 2 uur op de melding van opstarten gestaan en op het display dat die de hardisk in orde aan het brengen is en dan krijg je via de telefonische helpdesk te horen dat het doodnormaal is. vandaar dat ik echt walg van telefonische begeleiding.

Reageer