Moet binnenkort iedereen een nieuwe router kopen?

  • 7 November 2011
  • 5 reacties
  • 2545 Bekeken

Hallo, allemaal.

Zeg, ik hoorde gisteren iets over het feit dat zowel Belgacom als Telenet binnen dit en zoveel tijd over zouden schakelen op een ander systeem, en dat de klanten dan verplicht zouden zijn om een nieuwe router te kopen, klopt dit?

Kan zijn dat het een helemaal verdraaid gerucht is dat mijn oren bereikt heeft, hoor.

Groetjes.

5 reacties

Badge
Persoonlijk heb ik hier niets van gehoord.Telenet heeft bij mij over 2 weken de instalatie komen doen nu kan ik wel niet zeggen of dit identiek het zelfde was als die van vroeger.Want ik heb nog eens bij telenet gezeten.
Het enigste dat ik al ergens gelezen heb is dat er een modem/router bbox3 zou in de maak zijn met wireless N, maar dit zijn mss ook geruchten !?
Reputatie 2
Badge +1
Niks van aan...
Dat providers uitkomen met nieuwere modellen is logisch, maar dat iedereen een nieuwe zou moeten aankopen???
wellicht dat er geleidelijk wel overgestapt worden op een bbox3, onder andere voor de wireless N , eventueel voor de vectoringtechnologie die ze van plan zijn toe te passen om hogere snelheden te kunnen bieden

maar telenet & belgacom ander systeem? dan gaat het wellicht over de overschakeling naar IP6

mvg



Allé, hopelijk is het dan gewoon niet waar en hebben jullie gelijk. Het zou vorige week in de krant hebben gestaan, maar ik heb het ook niet gelezen.

Bedankt en groetjes!

Reageer