moet 24 euro betalen ipv 10 euro

  • 30 July 2014
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken


op mijn laatste factuur staat dat ik 24 euro moet betalen voor dingen die ik niet gedaan heb, heb smsjes ontvangen en zelfs verstuurd naar globway en ik weet van niks, in totaal komt dat op 1 euro, maar mijn uiteindelijke factuur is 24 euro??????? hebben al contact gehad met klantendienst, amai wat een service! in de super negatieve kant dan toch, heb gebeld om 10u30 en pas iemand aan de lijn gehad om 11u07 !!!!! die lachte mij gewoon uit, uiteindelijk doorverbonden, na 10 minuten iemand aan de lijn die mij terug uitlachte, sorry, maar dit is er over, ze kunnen nog niet eens een deftig antwoord geven! den eerste heeft die bepaalde smsje geblokkeerd, zonder iets te vragen, dus bus betalen zal waarschijnlijk ook niet meer lukken, op internet nog zo een verhalen gelezen, dus ik ben geen alleenstaand geval he, hopelijk is dit snel opgelost, want heb geen zin om te betalen voor iets wat ik niet gedaan heb, voor te betalen zijn we goed, hebben 3 abonnementen bij proximus en dan word je zo behandeld, ik had ooit 1 iemand aan de lijn die supervriendelijk was en die me binnen de 2 minuten exact geholpen heeft ... 1 iemand zeg !!!!

4 reacties

Beste Leslie
Als u mij uw klantennummer of gsmnummer via PM doorstuurt, dan kan ik dit voor u nakijken.
Mvg
Eva
na zoveel tijd nog steeds geen reactie gekregen, heb een mail gedaan en ze antwoorden op vragen die er niet instaan typisch zekers ;)
Niet direct opgeven nog eens vragen in een PB of Eva al meer info heeft.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb het opgegeven, morgen naar andere operator;


(bericht was niet voor mij, maar mag toch geweten zijn , ga na 40 jaar eens ergens anders proberen , vaste klant zijn heeft toch geen voordelen, alles gaat naar nieuwe klanten die internet nemen, de rest ......




Reageer