Beantwoord

Moeilijkheden met mailadres

  • 19 October 2016
  • 9 reacties
  • 156 Bekeken

Kan iemand mij helpen met het volgende:
Ik wil mij inschrijven voor een nieuwsbrief maar mijn mailadres bij proximus wordt niet aanvaard met een ander mailadres gaat het wel hoe komt dit?
De bevestigingsmail komt niet toe op mijn proximus mailadres op het andere wel.
icon

Beste antwoord door KimB 22 October 2016, 15:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hey nicedady,

Probeer je via deze link in te schrijven?

http://www.skynet.be/nieuwsbrievenIk heb hier net je skynet e-mailadres ingevoerd en het lijkt gelukt te zijn.

Groetjes,

Antonella
Dag AntonellaD.
Als ik mij laat inschrijven voor een nieuwsbrief via Mailchimp dan lukt het niet.
Ik krijg geen bevestigingsmail dat ik mij wil inschrijven.

mvg
Nicedady
Reputatie 7
Badge +4
Dag Nicedady

Is de e-mail niet terechtgekomen in uw spam van de mailbox?

Heb je ook problemen met andere e-mails?

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik bekijk alles via mail van Apple en daar heb ik geen map voor spammails en kan dus niet kijken naar mijn spammails.
Uw antwoord doet mij denken om eens te kijken in windowsmails.
Inderdaad ik ook problemen met andere mails bv als ik grote bestanden heb die ik verstuur via de site van Wetransfer
ook de mails van die site komen niet toe in mijn mailbox.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Nicedady,

Kan je je eens inloggen via de webmail (https://webmail.skynet.be/?proximus) dan heb je al je folders, ook de spam, kan je me laten weten of je je mail dan wel ziet?

Kan je ook eens nakijken of er toevallig geen afzenders geblokkeerd zijn? Dit doe je door bovenaan op configuratie te klikken en vervolgens in de menu bij E-mail voor beveiliging te kiezen.

Met vriendelijke groeten,

Kim,

Het Proximus team
Ik heb mijn spammails gecontroleerd maar er staat geen enkele mail in.
Er zijn ook geen afzenders geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens zeggen welke nieuwsbrief je precies wil inschrijven?
Voor de nieuwsbrief heb ik het kunnen oplossen maar ik zou graag de mails ontvangen van het domein www.wetransfer.com.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je hiervoor al eens met wetransfer contact opgenomen? Krijgen zij een fout als ze een mail naar je sturen? Ik heb het alleszins net eens met mijn Eigen skynet adres geprobeerd, en bij mij werkt het perfect.

Reageer