Moeilijk zappen naar Eén HD

  • 24 March 2014
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties

Ik heb veel moeite om naar Eén HD te kijken, want zappen naar deze HD-zenders is moeilijk. Telkens wanneer je het kanaalnummer (bij mij is dat 1) of van één kanaal hoger of lager zapt naar Eén HD (via de P+ en P-) komt er geen beeld en is er even haperend geluid te horen. Dit was vandaag ook even met Canvas HD maar dit is opgelost intussen. Het beeld en geluid van Eén HD komt pas na meer dan twee minuten. Pas na meermaals te zappen naar Eén HD schieten beeld én geluid erdoor. Eén SD is geen probleem en heb ik dan maar op 1 gezet. Met andere HD- of SD-zenders zijn er geen problemen.


Zijn er nog mensen met dit probleem? Ik geef de feedback ook door aan Eva.


Mvg

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Naar EénHD zapte bij mij ook iets trager dan de andere HD-zenders vanavond, maar ging om minder dan een seconde. Heb V4 met de laatste (TV replay) software, en daar gaat alles héél snel mee normaal. Maar écht hinderlijk was het nu ook niet. Toch viel het mij op. Een geprobeerde herstart veranderde daar niks aan.

Reputatie 7
Badge +1


Elsa, het probleem (voor zover er dat een was bij mij) was deze morgen verdwenen. Met de Charles 152 versie (voor TV replay) voor de V4 gebeurt dat zappen écht wel flitsend snel (een milliseconde of zo). Ook het openen van de PVR-menu's. Daarom merkte ik het verschil.

Reageer