Hallo , sinds een dag of twee valt mijn modem ( draadloze Philips modem/router rood ) regelematig uit s'morgens ligt wireless uit als ik hem dan is herstart werkt hij weer een tijdje tot dan heel de modem uitvalt (alle lichtjes gaan uit ) en hij start ook terug op soms helemaal maar soms ook weer zonder wireless dit gebeurt over onbepaalde tijd soms om de 10 min en soms uren niet.
Alvast bedankt , Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Beste Martijn,
Dit wil zeggen dat uw modem of stopcontact defect is.
Als zelfs het powerlampje het opgeeft, (en het stopcontact niet defect is) vrees ik dat de modem vervangen zal moeten worden.
Indien deze minder oud is dan 2 jaar kan u deze gratis omruilen, anders kan u gratis een Bbox(2) huren in de belgacom boetiek.
Dit wil zeggen dat als u ooit het contract met Belgacom beeindigd, u deze terug moet binnenbrengen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Dit wil zeggen dat uw modem of stopcontact defect is.
Als zelfs het powerlampje het opgeeft, (en het stopcontact niet defect is) vrees ik dat de modem vervangen zal moeten worden.
Indien deze minder oud is dan 2 jaar kan u deze gratis omruilen, anders kan u gratis een Bbox(2) huren in de belgacom boetiek.
Dit wil zeggen dat als u ooit het contract met Belgacom beeindigd, u deze terug moet binnenbrengen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Het powerlampje blijft wel branden sorry dat was ik vergeten te vermelden
Martijn,
Kan u mij in een privébericht uw login of abonnementsnummer doorsturen.
Via deze gegevens kan ik nagaan waar deze storingen van afkomstig zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan u mij in een privébericht uw login of abonnementsnummer doorsturen.
Via deze gegevens kan ik nagaan waar deze storingen van afkomstig zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.