Beste,
mijn dochter heeft Mobilus S Full Control, dataverbruik is niet zichtbaar op MyProximus, enkel veel foutmeldingen: Hoe kan ik dataverbruik opvolgen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Gert,
Dat ziet er alvast niet handig uit, kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen? Laat het alvast graag onderzoeken, kan steeds via privébericht, via de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Dat ziet er alvast niet handig uit, kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen? Laat het alvast graag onderzoeken, kan steeds via privébericht, via de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Nicky
Hallo,
Ondertussen zijn we al 2 weken verder, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding te zien.
Ook TONEN sturen naar 8787 geeft geen verschil.
Wat is de status van IT ticket 42187293?
Alvast bedankt,
Gert
Ondertussen zijn we al 2 weken verder, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding te zien.
Ook TONEN sturen naar 8787 geeft geen verschil.
Wat is de status van IT ticket 42187293?
Alvast bedankt,
Gert
Het is een gekend probleem bij ons, ontstaan door een technische storing. Voor het moment zijn we nog bezig met het zoeken naar een oplossing hiervoor.
Das hier net het zelfde probleem. Ze lappen er geld bij zonder iemand in te lichten mijn factuur is eventjes met 6 euro gestegen. 2x fullcontrol das 4 euro en 2 euro bij de voetbal. Maar wat zie ik die extra data dat ze dan moete krijgen krijgen ze niet. Das heel goed is dat bij de nieuwe reset nog maar 1 gb dan stap ik onmiddelijk met due fullcontrole naar orange. Waar ze maar voor 15 euro 1.5gb krijgen goedkoper als bij proximus. Zie maar dat het in orde komt en zo snel mogelijk. Ben het allemaal beetje beu aan het worden op die manier wat voor laffe streken zijn dit gvd!!!
Klantnummer 610647758
Klantnummer 610647758
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.