Beste
Mijn dochter heeft een abonnement mobilus+iPhone 50 en zit elke maand aan ŕekeningen van 150 euro en meer, ik gebruik net even vaak mijn gsm, heb zelfde abonnement en heb dit niet. Ik ben het echt beu en ik kan dit niet meer betalen en mijn vraag is als ik haar abonnement wijzig naar pay&go wat het mij zou kosten (restwaarde gsm inbegrepen)
Ik wil dit niet meer betalen
Frieke
Bladzijde 1 / 1
heb je geen afschrijvingstabel gekregen bij het afsluiten van je abbo.
zie ook eens naar de afschrijvingstabel > http://proximus.be/afschrijving
zie ook abonnement wijzigen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
zie ook eens naar de afschrijvingstabel > http://proximus.be/afschrijving
zie ook abonnement wijzigen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Als je je GSM vaak gebruikt, zal een abonnement goedkoper zijn dan een Pay and Go kaartje.
Met die Mobilus 40, mag je onbeperkt bellen, SMS'en en voor 8 GB internetten.
Als je aan 150 euro geraakt per maand, wordt er blijkbaar nogal wat gesurft boven je abonnement (ik dacht dat dat 10 cent per MB is).
Misschien toch eens eerst kijken op de factuur waaraan die meerkost juist verdwijnt en daaraan werken.
Vanaf volgende maand krijg je bv. 10 GB internet volume (voor enkele euro's per maand meer). Misschien dat het daarmee is opgelost. bv. zoveel mogelijk Wifi gebruiken kan ook een oplossing zijn...
Met die Mobilus 40, mag je onbeperkt bellen, SMS'en en voor 8 GB internetten.
Als je aan 150 euro geraakt per maand, wordt er blijkbaar nogal wat gesurft boven je abonnement (ik dacht dat dat 10 cent per MB is).
Misschien toch eens eerst kijken op de factuur waaraan die meerkost juist verdwijnt en daaraan werken.
Vanaf volgende maand krijg je bv. 10 GB internet volume (voor enkele euro's per maand meer). Misschien dat het daarmee is opgelost. bv. zoveel mogelijk Wifi gebruiken kan ook een oplossing zijn...
Hallo Sarah,
Kan je ons even via een prive bericht de klantgegevens bezorgen? Dan kunnen we de facturatie eens nakijken, alsook opzoeken welke afkoopsom er nog van toepassing is op het toestel.
Om het mobiele data verbruik te beperken kan je eveneens de instellingen van het toestel eens nakijken. De optie Wifi assistentie kan het data gebruik enorm doen stijgen ( zorgt ervoor wanneer je op wifi bent, en het signaal is zwak en/of wordt ondebroken, neemt de 4G verbinding dit over), alsook of er applicaties op de achtergrond blijven draaien.
Je kan ons een privé bericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes Inge
Kan je ons even via een prive bericht de klantgegevens bezorgen? Dan kunnen we de facturatie eens nakijken, alsook opzoeken welke afkoopsom er nog van toepassing is op het toestel.
Om het mobiele data verbruik te beperken kan je eveneens de instellingen van het toestel eens nakijken. De optie Wifi assistentie kan het data gebruik enorm doen stijgen ( zorgt ervoor wanneer je op wifi bent, en het signaal is zwak en/of wordt ondebroken, neemt de 4G verbinding dit over), alsook of er applicaties op de achtergrond blijven draaien.
Je kan ons een privé bericht sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes Inge
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.