Beantwoord

Mobilus

  • 12 October 2017
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

het tarief van mobilus is onlangs gestegen van 14 naar 15.99 euro. Waar om wordt de klant niet op voorhand ingelicht over de tariefstijging? Kan dit zomaar?
icon

Beste antwoord door LorentzV 14 October 2017, 21:20

Bekijk origineel

3 reacties

Beste,

De Mobilus S is maar met 0.99 cent gestegen. Steeds informeren we onze klanten op de aanrekeningen.

Groetjes Jelle
het tarief van mobilus is onlangs gestegen van 14 naar 15.99 euro. Waar om wordt de klant niet op voorhand ingelicht over de tariefstijging? Kan dit zomaar?

Beste ,
waar hebben ze je leren tellen? Mobilus S is gegaan van 14 euro naar 15.99 euro!!!!
De klanten worden geïnformeerd op de factuur ? Werkt Proximus op zulke manier? Ze moeten er maar zelf achter zien te komen?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Smeiltje,

Vanaf dat Mobilus S beschikbaar was tot 01/08 was dit €15, misschien dat deze pagina je wat verder helpt:https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_more_mobile_data/particulieren/discover/news/bits-and-bytes/jouw-hoop-mobiele-data-wordt-nog-een-pak-groter.html en https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413. De prijsstijging van 01/08 werd gecommuniceerd via de factuur, via een pers bericht, via nieuwsbericht op onze website en via onze sociale media pagina's. Ook is het vermelden van wijzigingen via de factuur de verplichte communicatie methode bij Belgische wet.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer